FANDOM

Abakan

Łucznik

Abakan na polanie by Cleopatera
Samiec
Zajęcia Wojownik
Rodzina
Małżonek Johana
Dzieci 10 nieznanych szczeniąt
Rodzice Abul i Akana
Rodzeństwo Selecja
Dziadkowie umarli
Krewni Nieznana
Artykuł w edycji
Forever MemorybyCleo
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Cleopatera.

Abakan- (  Abak w języku Igbo i angielskim  oznacza  Pewien Grzywiasty) Syn Abula i Akany. Brat Selecji. Mąż Johany. Ojciec 12 szczeniąt z czego 12 zmarło: Abara BrokenKana,John, Anna, Chasely, Lessy, Patch Ulwar, Queo, Zygid  i  Serra. Najlepszy wojownik w Anurii.Wilk występujący na wojnie u boku Dina. Umiera w czasie wojny u boku przywódcy. Występuje także przed wojną w scenie gdzie kłania się w szeregu z innymi wilkami witając nowego króla.

Opis Postaci

Jest postacią występującą na wojnie u boku Alfy. Jest żołnierzem Dina i najlepszym wojownikiem dla Alfy i Demelzy. On jest najsilniejszym łucznikiem. W czasie wojny umiera u boku Dina. Zostaje legendą jak 200 tysięcy innych wilków.

Wygląd

Umaszczenie

Posiada biało-brązowo-szare umaszczenie.Biało brązowe umaszczenie o dziw odziedziczył po matce, zaś szary odcień od ojca.

Sierść

Posiada bardzo gęstą , mięciutką i długą sierść odziedziczył po obu rodzicach.

Oczy

Odziedziczył po swoim ojcu granatowe oczy. W czasie walki otrzymuje 3 rany przecinane przez oczy. Jego matka posiada oczy w barwie rdzawej

Ogon

Posiada długi puszysty ogon. Odziedziczył go po matce

Łapy

Jego długie łapy są brązowe. Cechę odziedziczył po matce.

Podbrzusze

Podbrzusze ma białe. Odziedziczył  je po matce.

Uszy

Ma poszarpane lewe ucho, w skutku po walce.

Ozdoby

W czasie walki nosi naszyjnik przedstawiający wilka wyjącego. Kiedy umiera naszyjnik zostaje odnaleziony i przekazany rodzinie.

Osobowość

Zalety

Lojalność

Jest bardzo lojalnym wilkiem jeśli chodzi o służbę.

Odwaga

Jest bardzo odważny w podejmowaniu decyzji kiedy musi wybierać między czymś lub kimś. Kiedyś go poproszono o zdanie

Wady

Rodzinny i Samotność

Obecnie posiada partnerkę i spędza z nią mało czasu stając się Samotnikiem. Umierając osieraca swoje dzieci zostawiając z matką.

Nieufność

Rola

Jego rola była dana zostać najlepszym łucznikiem i służyć do śmierci u boku króla i przywódcy. Rodzice uczyli że należy być patriotą bo pamięć po tobie zostanie.

Historia

Narodziny

Urodził się prawie w Anuri, na pograniczu w prawdzie.Urodził się na Pustyni Śmierci w watasze Pustynnych Wilków. Jego ojciec Abul był generałem a matka Akana zwykłą wilczycą z funkcją prawie jak zwiadowca. Codziennie przynosili wieści do przywódcy. Nim się opiekowała ciocia Klemena  i Minstr wraz z jego siostrą Selecją. Rodzice zauważyli że nie poświęcają swoim dzieciom uwagi i porzucili obowiązki na rzecz dzieci.

Dzieciństwo

Dzieciństwo cale spędził u rodziców którzy porzucili swe obowiązki na ich rzecz. Nareszcie mógł tulić się do matki i ojca  cieszyć się wraz z pozostałym rodzeństwem ich obecnością.

Nauka

Został wysłany do szkółki wilczej by nauczyć się podstawowych rzeczy jakie wilk musi potrafić czyli obrona, polowanie i przetrwanie.

Powołanie do wojska

Po ukończeniu  nauk  w szkółce wilczej  postanowił pójść do wojska. Został powołany do służby jak Dino objął panowanie.Przez ten czas był na liście rezerwowej.

Szkolenie

Szkolenie w wojsku trwało 6 lat. Przez te 6 lat ćwiczono na nim zabójcze instynkty oraz obronę, atak i uniki.

Miłość

Poznał ją po ukończeniu szkolenia jedząca jagody. Podszedł i uprzejmie przywitał się. Dowiedział się że należy także do straży i zakochał się po uszy w niej.

Dzieci

Jego ukochana Johana urodziła mu 12 szczeniąt. Abara Kana,John, Anna, Chasely,Lessy, Ulwar, Queo, Zygid  i  Serra. Niech spoczywa Broken w pokoju.

Smierć potomka

7 days zabija mu Broken. Ukochanego syna. Nie mógł zabić 7 days za zabicie syna ale z pomocą straży skazał go na cierpienie w wiezieniu

Wojna

Król Dino  wysłał do jego dowódcy polecenie by zebrał wszystkich bo ruszają na wojnę. Ostatni raz pożegnał się z dziećmi i żoną wkraczając w tłum wojowników.

Śmierć

Poległ  na pograniczu Anurii i Królestwa Ludzi osłaniając samego króla Dina zastrzelony strzałami, upadł u jego łap.

Pogrzeb

Po wojnie zorganizowano huczny pogrzeb gdzie pożegnano Dowódcy Wojowników oraz 25 walecznych wojowników którzy oddali swe życie w imieniu ojczyzny.

Ciekawostki

Jest pokazany jako postać tła. 

Cytaty

,,

Czas umrzeć za przywódcę

—Abakan

''

,,

Nie sadzę, Doprawdy?!

—Abakan

''

Przepraszam za nadepnięcie łapy.

—Abakan

''

Przekaz

Patriotyzm jest dobry, ale nie trać na niego czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki