FANDOM

Abala Tristeza (w języku portugalskim potrząsa Smutek lub Wstrząsy Smutku) — pegaz, który ciągle płacze z niewiadomych przyczyn. Imiona nadane przez cechę pegaza. Córka Abali OldYear i Ojca Twist Cutie. Siostra Gold Wind , Cutes Angela, Forever Life i Severus Year. Partnerka Melody Juice. Matka Choko Melody, Sweety Juice. Wnóczka :Cutie Month, Milk Suprise, Sunshine World, Windy,Blue.Krewna-Esmeralda Year, Twister Old.

Ogólnie

Klacz zamieszkująca Ponyvile. Nie pojawia się innym, bo siedzi w domu i płacze. Nie pokażę się ze względu ze swej nieśmiałości do obcych.Jednak gdy poznaje Hope zaczyna do innych kucyków wychodzić i staje się nieuznawana za nienormalną. Pracuje przy wywoływaniu wirów. Gdzie ją spotkacie? W Cloudsdale, w Canterlocie (rzadko) i w Ponyville (najczęściej) Mieszkała Cloudsdale ale przeprowadziła się i mieszka w Ponyville.

Wygląd

Sierść

Abala Tristeza jest to biało kremowa klacz.Jest łaciata jak krowa. Łaciate umaszczenie otrzymała od swoich przodków,  którymi były mustangi. Jeden był Mustangiem drugi pegazem i dlatego pochodzenie jej od mustangów i pegazów.

Grzywa i Ogon

Posiada niebiesko- granatową długą grzywę i krótki ogon. Niebieski odcień otrzymała od ojca a granat od matki.

Oczy

Posiada piękne różowe oczy odziedziczyła je po ojcu.

Ozdoby

  •  Posiada kupione w Ponyville pantofelki białe
  •  Dostała Naszyjnik z jej znaczkiem od tajemniczej  sklepikarki.Otrzymała gdy już miała znaczek. zapytała skąd jej znaczek na medalionu jak go wcześniej znalazła tajemnicza sprzedawczyni odrzekła że ją widziala i dlatego.
  •  Kupiła bransoletki złote w Canterlocie. Po spełnionych zakupach wyruszyła do baru mlecznego ,,Gwiazda.

Suknia

Dostała od matki suknię białą z czerwonymi różami, którą zakłada na bale lub ważne sprawy wieczorowe.. Często można ją spotkać jak siedzi w Reustauracji ,,Koniczyna oraz w barze mlecznym w Canterlocie ,,Gwiazda

Znaczek

Historia

Dostała znaczek pewnego dnia. Gdy była młodym pegazem rodzice zaczęli ją uczyć latania. Pewnego dnia miała pokazać rodzicom co zapamiętała z lekcji. Tak rozszalała że wywołała ogromny wir który wciągnął jej rodziców. Próbowali uciec ale było za późno połamali skrzydła i wir ich sprowadził na kraniec Equestri w ciemną otchłań. Próbowali wzlecieć ale połamanymi skrzydłami nie wzleci się. Spadli na sam dół i zginęli. To wszystko widziała ona i jej rodzeństwo. Przez nieświadome sprowadzenie śmierci na rodziców znienawidziło ją rodzeństwo, kuzynostwo oraz dziadkowie.Wtedy pojawił się jej znaczek Wir z 3 kroplami łez.. W płaczu odleciała do Ponyville i ukrywała się, aż do poznania Hope Light.

Charakter

Beksa

Abala w skrócie Aba ciągle o coś płacze. Jak deszcz pada, jak ktoś umiera. Nawet Pinkie Pie nie udałoby się jej pomóc. Jedynie pomogła jej Hope Light która potrafi okazać czasem odrobinę zrozumienia. Rozszyfrowała klacz traktując jak siostrę.

Nieśmiałość

Jest bardzo nieśmiała i strachliwa. Jak zobaczy ją ktoś lub coś, ucieka nie patrząc przed siebie. Kiedy jednak poznaje Hope , ta jednak powstrzymuje jej ucieczkę radami.

Strachliwość

Jest bardzo strachliwa na widok kucyków i na spotkanie z kucykami. Boi się powiedzieć prawdę co zrobiła bo jak twierdzi, złapią ją i umieszczą w więzieniu w Canterlocie.

Neutralność

Stała się neutralna poznając Hope i inne kucyki. Nie reaguje gdy komuś coś się dzieje złego. Udaje że patrzy gdzieś w dal, lub szuka kopytem czy czegoś nie straciła.

Towarzyskość

Jest towarzyska wtedy gdy ktoś jej psychikę odblolkuje. Wtedy chce z tą osobą wszędzie chodzić.

Historia

Narodziny

Narodziła się w Cloudsdale w lecie. Rodzice zastanawiali się czemu płacze. W końcu po badaniach stwierdzono że z zdrowiem jest w porządku. Pojechano do psychologa który stwierdził że dostała urazu podczas narodzin. I powoli rosła otoczoną opieką rodziców.

Dzieciństwo

Dzieciństwo spędziła w domu z powodu nietolerancji na kucyka. Tzn nietolerowano jej charakteru strachliwości. Dzieciaki kucyki dokuczali jej goniąc i strasząc. Przez to rodzice ją uczyli i byli jej rówieśnikami.

Dorastanie

Dorastała wśród rodziców którzy uczyli ją latania. Rodzice umarli podczas nieszczęśliwego wypadku w którym brała udział ich córka. Na ich oczach dostała znaczek wywołując wir. Wir był tak silny że mimo prób ratowania rodziców nie uratowano. Roztrzaskali się. I od tego czasu mieszka w Ponyville.

Dorosłość

Dorosła się stała jak ją wybrano do przepędzenia wirów. Bez rodziców których nieświadomie zabiła.

Znajomość

Hope Light

Zna doskonale Hope Light. Poznali się w parku na ławce. Aba siedziała patrząc z lękiem w dal inasłuchując. Hope przybyła cicho krocząc i zauważyła ją siedzącą. Aba chciała już się schować gdy usłyszała od Hope -

"Nie bój się, ja cię nie zjem prawda?"
— Hope do Aby .Wtedy Aba się roześmiała poraz pierwszy w życiu i porozmawiała

Tropical Cocktail De Fruits

Poznała ją w Ponyville na targu. Kupowała u niej tropikalne składniki. Okazalo się że obie lubią naturę i wiatr.Zdziwiła się że poznała ziemskiego ale nie przejęła się tym.

Zainteresowanie

Pogoda

Przyroda

Zwierzęta Lądowe

Rośliny

Muzyka

Malarstwo

Brak Zainteresowania

Walki

Książki

Magia

Pupilki

Posiadane Zwierzaki w życiu.

Kot Fiona

Pies Bałagan

Chomik Sznurek

Papuga Kakadu Cukiereczek

Zawód

Jej zawodem  i hobbym jest wywoływanie wiru.Potrafi odpędzać chmury jak każdy pegaz i łatać niebo na deszcz, ale gdy potrzebują by posprzątać przez wciągnięcie wiru wzywają Abę.

Cytaty

"To mam teraz wywołać wir?"
— by Aba
"A czy obiecasz mi Hope że nikomu nie powiesz prawdy? Boję się na samą myśl gdyby dowiedzieli się, wiesz co by się stało? Trafiłabym do więzienia albo co gorsza do szpitala do psychiatrycznego. Ja nie chcę, nie chcę!"
— do Hope

Piosenka

Gdy poznała Hope Light jej psychika się zmieniła i zaczęla śpiewać znaną piosenkę prrzez kucyki śpiewaną. Dowiedziala się kto ją śpiewał ale nie chciała od tej osoby autografu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki