FANDOM

Aeris
AerisbyFlower1187.jpg
Female picto.png
Żeńska
Rodzina
Rodzice Cora-Matka

Ojciec-(nieznany)

Krewni Nirgum-Opiekun
Aeris(Łac:powietrze) naprawdę Cora Volatila ( Cor volatile łac: Lotne serce) szczeniak , mieszka w Anurii , nie ma domu ,  kiedys nigdzie  nie zostawała dłużej niż na 3 miesiące. Jej najlepszą przyjaciółką jest kot Sky , to właśnie ona zaczęła nazywać ją Aeris.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera.png

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Luty2016
Jest Warty Przeczytania!

Historia

Zanim jeszcze postanowiła uciec z rodzinnej watachy i poznała Sky , jej mama zaginęła , ojca nigdy nie poznała więc zajął się bliski przyjaciel mamy , oczywiście nie przepadała za nim. Według jej wszystkiego jej zabraniał , na nic jej nie pozwalał , miała tylko siedzieć w domu i być grzeczna. Po jednej z ich kłótni Cora się wściekła i powiedziała że nie chce z nim mieszkać , nieważne że mamie obiecał co innego. Jak powiedziała tak zrobiła , następnego dnia już jej tam nie było. Może to było pochopne z jej strony ale tak zaczęła się jej przygoda. Przypadkiem kiedy była w innej watasze natknęła się na grupę szczeniąt nie starszych od niej męczących kota , Wilczyca nie mogła na to paczeć i stanęła w obronie kotki , tak zaczęła się ich przyjaźń. Po tym co się stało Sky i Cora nie rozstawały sie. Raz gdy kotka zobaczyła jak jej znajoma reaguje na podmuchy wiatru , zaczęła się śmiać i nazwała ją Aeris. Po chwili namysłu Wilk wpadł na pomysł , że od dzisiaj nie nazywa się Cora tylko Aeris i rzeczywiście zaczęła się tak przestawiać. Mijały miesiące a na drodze przyjaciuek stanęły inne magiczne koty , Sky z przykrością musiała opuścić przyjaciółkę , bo musiała wrucic do rodziny. Wtedy Aeris zaczęła tensknic za swoją ale nie chciała wrucic nadal się błąkała i robiła to co chciała. Pewnego dnia dotarła właśnie do Anurii , wszyscy byli zdziwieni jej podstawą i namawiali ją by tu została , nie chciała ale w ostatniej chwili do zostania namówiła ją Sky , która powiedziała że mieszka nie daleko , zamieszkała tu tylko że względu na kotkę i za namową ... . Jej historia toczy się do przodu.

Wygląd

IMG 20160224 172633.jpg

Szkic Aeris

Jest
IMG 20160224 180137 986.jpg
niską wiczycą z puszystym , nastroszony ciemno niebieskim futrem z jasno niebieskimi latami. Ma durze uszy. Jej oczy są nietypowe są w dwóch odcieniach zieleni jasno zielone i ciemno zielone zierenice. Najwięcej uwagi przyciąga jej piękny puszysty  ogon. Na tylnych łapach i na lewej przedniej ma skarpetki. Urodę odziedziczyła po mamie, ale swoją budową i przez futro bardziej przypomina samca .

Osobowości , zainteresowania i marzenia

Jest dość zadziorna jak na swuj wiek , nie znosi zakazów i sprzeciwu. Nie cierpi gdy mówią na nią "szczeniak' bo mówi że w środku nim nie jest i żeby nie paczyli jaką jest na zewnątrz. Często dopada ją lenistwo. Nie boji się prawie niczego prócz czarnej magi o której ciągle mówiła jej księżycowa kotka , ale za to łatwo przestraszyć ją z zaskoczenia , nie którzy tak robią bo lubią jak się denerwuje. Potrafi być zabawna i pomocna , jest skrycie wrażliwa. Ale nie chce by ktoś to widział. Czasem nie ma problemu z dogadaniem się z nią , a czasem jest tczeba mieć do niej podejście.

Lubi rywalizować , podjęcie wyzwania to dla niej nic , często przez swoją chęć rywalizacji , wpada w przeróżne sytuację , nie koniecznie dobre. Czasem lubi śpiewać , ale nikt nie może o tym wiedzieć , więc robi to w ukryciu lub pod nosem. Czasem płata kawały ale to jak ktoś robi jej to samo. Niekiedy skacze po drzewach. ( zastanawiacie się jak tam wchodzi) 

Jej największym marzeniem jest latanie , kocha gdy wieje wiatr i chciała by zobaczyć jak to jest latać razem z nim. Niestety jest jedna przeszkoda , nie ma skrzydeł.Marzy też by spotkać swojego tatę chociaż nie wie czy żyje czy nie ale chciała by wiedzieć kto to jest .

Rodzina i przyjaciele

AerisbyFlower1187-P.png
Jak już wcześniej zostało wspomniane jej mama nie żyje ale kochała ją najbardziej na świecie , ojca nie zna i nie wiadomo co z nim. Mama zostawiła ją pod opieką Nirguma , który nawet martwił się o nią jak o córkę , ale ona go nie lubiła co doprowadzało do kłótni , nie wie że postanowił ją znaleźć. Nie ma rodzeństwa ani krewnych.

Jej jedyną przyjaciółką jak do tąd jest kotka Sky. Tczyma się z daleka od innych szczeniąt lub one od niej , według niej na jedno wychodzi , ale przecież ma jedną najbliższą przyjaciółkę i co z tego że to nie wikl , jak mówi.

Ciekawostki

  • Imię odziedziczyła po mace
  • Nirgum postanowił ją znaleść , dzień po jej uciecce.
  • Mimo że nie lubiła Nirguma myśli o nim jak o człąku rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki