FANDOM

Andrew

Andrew White
KcuGhQL
Imię i nazwisko Andrew White
Przydomek Snow , Andrew
Płeć Chłopak
Wiek 17 lat
Rasa Człowiek , Czarodziej
Miejsce zamieszkania Shiningway
Status Żyje
White - (White z ang. Biały) siedemnastoletni chłopak z miasta w Shiningway , czarodziej zimy. Jest najlepszym przyjacielem Luny. 

Historia

Andrew urodził się w Lunar Village , gdzie spędził cztery lata swojego życia , potem jego rodzice nagle i z niewyjaśnionych przyczyn przeprowadzili się do Shiningway. Nigdy jak dotąd nie poznał powódu tej przeprowadzki. Kilka lat później przez "wypadek" poznał rok młodszą Lune która stała się jego przyjaciółką i jej siostrę Lux za , którą nigdy nie przepadał ale ją tolerował. 

Andrew i Luna mimo różnic w charakterze bardzo dobrze się dogadywali i zawsze mogli na siebie liczyć. W wieku szesnastu lat odkrył swoją moc , Luna trochę się martwiła że coś się zmieni w ich przyjaźni , ale on jak zwykle wybił jej tą myśl z głowy. Przed 15 urodzinami Luny , poszli nad jezioro nad którym się poznali. Niespodziewanie zaatakował ich stwór z krainy Cieni , ognisty potwór chciał zaatakować Lune. Wtedy Andrew stanął w obronie przyjaciółki , bo ona nie mogła się obronić sama. Ale on sam nie dawał z tym rady bo jego moc była słabsza od ognia. Wtedy nagle Luna mu pomogła u której pojawiła się jej moc. Po tym wydarzeniu zaczął czuć do niej więcej niż tylko przyjaźń.

​Rok po tym wydarzeniu nic strasznego i niezwykłego się nie działo , Przyjaciele uczyli się uczyli się używać swojej magi , prawie każdego dnia wszytko było w porządku , lecz wkrótce wszystko się skomplikowało. Chłopak chciał powiedzieć Lunie co do niej czuję , zobaczył ją przywitał się , ale ona jakby go nie zauważyła , była zainteresowana książka do historii. Wtedy pomyślał że odprowadzi ją do domu i z nią porozmawia , w tym momencie jego rodzice zawołali go by im pomógł w ich gospodzie. Obiecał jej że  przyjdzie do niej później. Gdy przyszedł do domu Luny , zobaczył że siostry się kłócą. Widział jak Luna zniknęła , był w szoku oraz był zawiedziony bo nie zdążył nic powiedzieć Lunie. Bał się o nią , ale postanowił narazie nic nie mówić , się dowiedzieć o co chodzi oraz obiecał sobie że jej pomoże , gdyż w środku czuł że żyje.

Tytul 

Minęło już sporo czasu odkąd Luna zaginęła. Każdego dnia chłopak myślał jak ją znaleźć , w jaki sposób można jej pomuc. Czasami wątpił w to czy mu się uda samemu , niestety nie wiedział komu może powiedzieć wszystko co wie. Jego rodzice zauważyli że coś jest nie tak z ich synem i postanowili sprawdzić czy wszystko z nim w porządku. Jego
IMissYou
ojciec domyślał się że może chodzić o zniknięcie Luny , wiedział że ona jest dla niego bardzo ważna. Zawsze gdy ktoś z jego rodziny pytał się co mu jest , mówił że wszystko jest w porządku , lecz naprawdę było inaczej. Pewnego dnia odwiedziła ich jego ciocia Irma. Była zdziwiona że chłopak się z nią nie przywitał. Po rozmowie z jego rodzicami poszła z nim porozmawiać. Andrew nie chciał z nikim o tym rozmawiać , nawet z ciocią. Nagle Irma zapytała się czemu chłopak nie chcę porozmawiać o Lunie. Wyglądało to tak jakby Irma czytała mu w myślach. Po chwili kobieta dodała że Księżycowa pani na pewno pomoże Lunie wrócić. Chłopak pierwszy raz słyszał o niej. Wtedy opowiedziała mu historię tak zwanych 12 pierwszych czarodzieji (z danego żywiołu). Po czym wyszła. W nocy Andrew miał pewien sen. Przyśniła mu się Luna. Wyglądała na śpiąca więc Andrew próbował ją obudzić. Gdy  w się obudziła dziewczyna mu co się stało i co przeżyła przez ten czas. Luna powiedziała mu także że za nim tęskni , a on
L&A
powiedział jej to samo oraz mocno ją przytulił. Chciał jej Wtedy powiedzieć co do niej czuję. Jednak nie zdążył bo zaczął się budzić. Kiedy już nie spał , wybiegł na balkon i zaczął patrzyć się w księżyc. Nie mógł przestać o niej myśleć. Następnego dnia gdy był sam w parku ktoś podszedł do niego. Mężczyzna usiadł przy nim i powiedział mu że z Luną będzie wszystko dobrze. Chłopak zdziwiony popatrzył na
Snow2

Snow(Arkady)

niego oraz zapytał o jego imię. Po chwili mężczyzna odpowiedział mu że ma na imię Snow. Andrew skądś kojarzył to imię i gdy zapytał o to kim on jest. Czarodziej się uśmiechnoł , popatrzył na niego i odszedł. Po chwili chłopak zobaczył na ziemi broszkę z biało niebieskim kamieniem. Stwierdził że to Snow ją zgubił. Po powrocie do domu , rozmyślał jak mu ją oddać.

Wygląd 

Andrew to wysoki , blado włosy blondyn o niebieskich oczkach. Włosy są krótkie , a oczy przymrużone i delikatnie się uśmiecha , co sprawia że z twarzy wygląda dość poważnie .Nosi jasno niebieską bluzkę , brązowe spóodnie i kaptur oraz niebieski , lśniący naszyjnik w kształcie gwiazdy. Prawie w ogóle nie ściąga kaptura , co często denerwuje Lune , bo uważa że nie powinien ukrywać swojego wyglądu. 

Osobowość

Andrew jest poważnym , sympatycznym i niezależnym nastolatkiem. Jest bardzo skryty w sobie , prawie nikomu nie mówi o uczuciach , albo musi komuś naprawdę ufać albo ktoś go musi do tego zmusić. Co do obcych jest nieufny , a z przyjaciółmi i rodziną bardzo związany. Lojalny przyjaciel. Jest roztropny , prawie zawsze zanim coś zrobi musi to zaplanować , niekiedy działa spontanicznie. Kiedy coś postanowi trudno go oderwać od tego. Ogólnie jest dzielny , a kiedy się boji zachowuję zimną krew i nie daje się stresowi.

Magia

Chłopak włada śniegiem i lodem. Dobrze panuje nad swoją zdolnością i nadal uczy się urzywać swojej mocy. Ma naszyjnik w kształcie pięcioramiennej gwiazdy, kolorze niebieskim przechodzącym w biały. Naszyjnik to źródło jego mocy. 

Rodzina i przyjaciele

Jego najbliżsi to tylko rodzice bo nie posiada rodzeństwa , chociaż chciał by je mieć. Często nie potrafi dogadać się z rodzicami , ale i tak ich kocha.Że strony ojca oraz matki posiada kilku wójków , ciotek i kuzynów , większości nie zna zbyt dobrze. Najlepsze relacje w rodzinie ma  z tajemniczą siostrą jego mamy Irmą. 

Co do przyjaciół nie ma ich wielu. Jego najlepszą i chyba jedną przyjaciółką jest Luna  do , której czuję coś więcej niż tylko przyjaźń. Nie dogaduje się dobrze z ludźmi w jego wieku. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki