FANDOM

Boryka

pilnuj się

BorykabyCleo.png
Samica
Zajęcia Strażnik Wartownik
Boryka -  Pierwsza Najstarsza potomkini Amosa i Niny. Posiada 5 braci i 2 siostry. Bracia mają na imię: Culent, Icard, Anin Eustachy i Gram. A siostry mają na imię Forever i Surya.

Ogólnie

Ona jako najstarsza odziedziczy po matce niebieskie oczy. Przyszły strażnik Anurii potem dowódczyni Warty.

Wygląd

Umaszczenie

Boryka jest pomarańczowo-szarą wilczycą o wyższej posturze.

Oczy

Posiada niebieskie oczy po matce.

Grzywa

Ma długą grzywę na czole, karku, grzbiecie i podbrzuszem.

Sierść

Ma długą błyszczącą sierść charakterystyczną dla jego gatunku.

Charakterystyczne cechy

Ona odziedziczy po matce umaszczenie i po ojcu także.

Charakter

Odwaga

Jest bardzo odważną wilczycą nie bojącą się o swoje prawa. Ona prawdopodobnie zostanie przywódcą wedle przepowiedni.

Lojalność

Jest bardzo lojalna wobec rodziny, służby i przyjaciół. Nie ceni tchórzostwa gardzi nim.

Towarzyskość

Jest bardzo towarzyska.

Pycha

Pyszni się swoją rodziną.

Zaduma

Jest dumna za to, że należy do rodziny królewskiej.

Wierność

Jest wierna swojej rodzinie.

Historia

 Narodziny

Na świecie przybyło 8 pięknych szczeniąt: Boryka, Culent, Icard ,Eustachy, Gram, Anin, Forever i Surya. Ona urodziła się jako Pierworodna, najstarsza. Matka po kolei wszystkie karmiła.

Tajemnicze zniknięcie ojca

Ojciec żył, ale po tym jak zostały odstawione od mleka, znikł. Matka wyjaśniła że umarł. Ona uwierzyła słowom matki i dawała otuchy.reszcie rodzinie.

Wychowanie

Mama po śmierci ojca uczyła ją  by była dobrym łowcą jak i obrońcą. Zaraz po śmierci matki która zachorowała na śmiertelną nosownicę (choroba która powodowała że wilk, pies lis kot czy większe stworzenie dusiło się i padało) zaopiekowała się resztą rodzeństwa dbając o ich bezpieczeństwo i by się razem wychowali.

Poszukiwanie stada i wybranie stanowiska

Miała dość tułaczki z rodzeństwem i wszyscy dołączyli do stada  pod przewodnictwem Karlina ,,Złota iskra Nim rządził Karlin przyjaciel Alfy. Wtedy potrzebowali wartowników i zgłosiła się na służbę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki