FANDOM

Cleo

Pantera

Cleo Pantera na polaniebyCleopatera
Puma
Samica
Zajęcia Ochrona Anurii i bram
Rodzina
Małżonek Johny Rewal
Dzieci 4 iniona sie wymyśli
Rodzice Clery (matka)
Opant (ojciec)
Rodzeństwo siostra Black Lype, White Cat i Cuter
Dziadkowie nieznani
Krewni nieznani
To prababka Demelzy. Pierwsza Puma która została strażnikiem Anurii i Królestwa Kotów.

Cleo Pantera (ang. Cleo panther) – mieszkanka Anurii; strażniczka zamku króla; córka Clery i Opanta, siostra Black Lype, White Cat i Cuter. Jest to Catosona Cleopatera. Potem przenosi się do Anurii.

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Kwiecień2015
Jest Warty Przeczytania!

Powstanie

Powstała z mojego nicku. Ale postać taka istniała na forum. To był dawna moja postać.

Wygląd

Oczy

Cleo urodziła się z jasnoniebieskimi oczami. Odziedziczyła je po swoim ojcu, bo matka miała szare oczy.

Umaszczenie

Posiada złoto żółte i niebieskie umaszczenie

Sierść

Posiada gęstą długą sierść jak pancerz obronny.

Znaki Szczególne

Jej znakiem szczególnym są plamy na pysku, łapach, ogonie i grzbiecie.

Ubrania

Jej ubraniem jest Ciemno-szarawa zbroja.

Osobowość

Nieśmiała

Jest  bardzo nieśmiała na nowe i obce znajomości dlatego że nie potrafi podejść zagadać nawet zapytać się. Często nie wie co powiedzieć lub odpowiedzieć innym i woli to w ciszy przemilczeć. Czasami wtrąci się a gdy usłyszy "Skończ z tym", lub "uspokój się" robi się cicho jak mysz.

Dobra i Zła

Chwilami bywała  dobra i zła na te krótkie  i dłuższe chwile. Kiedyś była niezbyt grzecznym źrebakiem. Często się sprzeciwiała, pyskowała i buntowała. Z wiekiem zrozumiała że źle robi i przestała tak robi. Choć będąc dorosłym  kucykiem zdarza się jej czasami podrażnić po jakimś czasie ustępuje i jest cicho.

Leniwa

Czasami bywa leniwym kucykiem, ale przez zachęcanie staje się kucykiem o całkiem innym charakterze. Jej lenistwo objawia się typowym leżeniem lub siedzeniem. Uważa że zawsze ma czas a wszystko zrobi potem.

Opiekuńcza i Troskliwa 

Jest opiekuńcza i troskliwa, nie pozwalając by ktoś cierpiał. Zaopiekuje się tobą troskliwie nawet gdybyś nie był z jej rodziny. Dla niej kto nie jest troskliwy nie ma trochę kotowatości. Prawdziwy kucyk zaopiekuję się przyjacielem a nie zostawi na pastwę losu prawda?

Towarzyska

Jest towarzyska, ale gdy usłyszy hałas i tłok, wycofuje się, woli wtedy ciszę. Przyjaźni się potajemnie z Dowódcą Wojowników wysyłając listy. Potem przestała uznając że się nie będzie narzucać.

Wierna

Jest wierna  dla swojej rodziny i przyjaciół aż do śmierci, ale gdy ty ją zdradzisz, stracisz dla niej wszystko. Wierność to nie wyrzeczenie się rodziny i przyjaciół, to wierność do póki ci tchu nie braknie. Przykładem jej wierności wobec  przyjaciół był w szkole. Kusiły ją zupełnie inne kucyki by się z nimi zaprzyjaźniła a z innymi jej nie. Ona podeszła do swoich przyjaciół i powiedziała tamtym że woli swoich.

Lojalna 

Jest  bardzo lojalna wobec przyjaciół i rodziny, kiedyś jej przyjaciel wpadł w tarapaty a ona się wstawiła broniąc go Uważa że każdy może się lojalności nauczyć.

Życzliwa

Stara się być życzliwa dla wszystkich, nawet dla niemiłych. Czasami jej życzliwość staje się ucieczką od nieżyczliwości. Uważa że będąc nieżyczliwym kucyk staje się gburem.

Tchórzostwo i Odwaga 

Bywa tchórzliwa ponieważ ucieka czasami od niebezpieczeństwa  a odważna w niektórych sytuacjach np dotyczącej jej rodziny lub najbliższych przyjaciół broniąc ich.

Szalona

Twierdzi że jest najbardziej szalonym kucykiem ponieważ najbardziej lubi się jednak wygłupiać na różne sposoby i wymyślać szalone pomysły. Niektórzy ją tolerują inni i nie i to jest normalne.

Naiwna

Jest niestety naiwna i to jej główna zła cecha ponieważ uwierzy lub zaufa nowo poznanemu kucykowi. Musiałaby ją Celestia nauczyć jak się tego pozbyć.   Choć jako strażnik widuje ją nie poprosiła o pomoc. Za to jest dobra choć roztrzepana.

Przyjacielska 

Jest przyjacielska dla każdego napotykanego i znanego kucyka. Dla swoich przyjaciół jest za bardzo przyjacielska.

Wredna i złośliwa

Bywały  kiedyś chwile  o których Cleo nie lubi wspominać, gdy była młodsza,i  była niedobra pyskując, awanturując się, ale przez lata starała się wszystkie błędy naprawiać. Kiedyś była w niej  nawet nutka złośliwości sprawiającej innym przykrość, ale obecnie stara się tak nie robić.

Szczera i Prawdomówna 

I zapomniałabym wam powiedzieć drogie kucyki , stała się prawdomówna i szczera. Jeśli masz kłopot, czegoś nie rozumiesz śmiało powiedz Cleo niezawodny szpec :D  pomoże w jakikolwiek możliwy sposób.

Uczciwa

Jest bardzo  uczciwa np. wyślesz ją do sklepu, a ona ci przyniesie uczciwie to co żądasz. Kiedyś popełniła błąd którego chce naprawić. Ale czasu nie cofnie.

Zapominalska 

Jej największym problemem jest brak pamięci, często o czymś zapomina. Jej znajoma coś jej mówiła ona o tym zapomniała i opuściła Cleo.

Łakoma 

Uwielbia jedzenie, czyli obiady, desery, owoce, śniadania i kolacje.

Niecierpliwa i cierpliwa

Bywa niecierpliwa przy drobnych rzeczach, i cierpliwa wobec ludzi i zwierząt.

Dziecinna

Jest dziecinna i łatwo ją obrazić, to fakt. ale czasami pokonuje słabość rozumiejąc.

Niezdarna [1]

Bywa niezdarna wobec czegoś na co podepchnie lub strąci.

Zdarna

Bywa chwilami zdarna omijając przeszkody.

Nerwowa 

Bywa nerwowa jeśli się ją sprowokuje. Czasami jest nerwowa gdy się martwi o kogoś.

Spokojna 

Spokojna bywa jeśli się ją nie sprowokuje.

Wulgarna

Czasami jak ktoś przekroczy jej barierę cicho klnie. Bywa tak że klnie z powodu nerwów.

Kulturalna

Jest kulturalna, ale czasami jak ktoś przekroczy jej barierę cicho klnie.

Misiek przytulasek

Jest totalnym pieszczochem. Lubi się przytulać i nie wincie za to. Lepiej przytulać niż odpychać.

Kłamie

Czasami kłamie ale stara się mówić prawdę. Nieraz ją źle zrozumieją i nie potrafią odczytać jej przenośni.

Odpowiedzialna 

Stara się być odpowiedzialną osobą. Czasami jest odpowiedzialna chwilami nie. ale powoli ta zła strona przechodzi.

Relacje 

Rodzina

Rodzice 

CleraOpant

Bardzo kocha swoją mamę Clerę która nauczyła ją wszystkiego i wychowała wraz z ojcem. Bardzo kocha swojego ojca który uczył i wychowywał małą pumę. Są jej najlepszymi przyjaciółmi.

Bracia i siostry

Cuter

Rozśmiesza ją brat Cuter. W dzieciństwie często się gonili lub ciągnęli swoje ogony.

White Cat

Z White Catem pamięta chwile kiedy się nienawidzili jako siostry. Nie umieli się dogadać, aż pewnego czasu.   Pewnego dnia wpadła w tarapaty i siostra ją uratowała.

Black Lype

Black jest poważnym i dostojnym bratem.

Tuti

Tuti to wesoła i szalona siostra. Taką będzie pamiętać.

Przyjaciele 

Historia 

Narodziny 

Urodziła się w KK jako obywatelka orzechowji. Rodzice nadali jej imię Cleo po babci a Pantera jako drugie zaznaczając gatunek do jakiego należy. Jej ojciec pracował ciężko w kopalni a matka pracowała jako kucharka. Dla wszystkich to była wesoła nowina. Urodziła się 3 nie najmłodsza.

Zabawa 

Dorastając rozwijała się wśród swojego rodzeństwa jak i innych rówieśników. Uwielbiała się bawić i wymyślać inne zabawy, przez to była w kręgu zainteresowania. Wymyśliła zabawy jak podaj kamyk, popchnięcie piłki gwiazdki, szukanie 3 i zabawa z wodą.

Wychowanie

Rodzice posłali ją do szkoły pragnąc by wychować ją na Damę. Uczyli jej grzeczności przy stole, wyrażania się, chodu i gestów. Chcieli by wspominano ja godnie. Życzenie  rodziców nie spełniło się bo puma wybrała inny obieg. Chciała być strażnikiem.

Nauka 

Najpierw musiała iść do szkoły dla wszystkich zwierząt, gdzie tolerowano jej jako wyjątkowy gatunek. Potem poszła potajemnie do szkoły strażników gdzie nie chcieli jej przyjąć, ale jednak zlitowali się i przyjęli. Szkolenie zdała perfekcyjnie i została strażnikiem.

Pierwsza Miłość 

Swoją pierwszą i ostatnią miłość napotkała właśnie w szkole dla Strażników. Był nim Johny Rewal. Poznali się ćwicząc walkę. Pomimo Johny był tygrysem, a ona pumą polubili się, aż w końcu zakochali i zostali parą.

Praca

Pracę otrzymała u króla na stałe jako strażnik wraz z swoim mężem Johnym. Pracowali razem stróżując granic Anurii

Obowiązki 

Jej obowiązkiem jakie strażnik jest stróżowanie, donoszenie ważnych raportów, obrona kraju, pomoc obywatelom i aresztowanie sprawców.Pracuje z swoim mężem.

Walka o Nienawiść

Jednak nastał okres wojenny i Cleo i Johny dostali pilne wezwanie do zamku. Razem z królem natarli na wroga wraz z pozostałymi strażnikami. Cleo nie zginęła a cudem uszła z życiem mając ranę na oku, a jej mąż złamał żebra, choć walka się nie skończyła. Obecnie jest w szpitalu kurując się.

Honorowa Blizna  i medal

Otrzymała przez dzielną walkę bliznę. Pragnie otrzymać medal od króla.

Ślub

Wyszła za mąż kilka lat później za Johny Rewal.

Niespodzianka

Za parę miesięcy urodziły się jej 4 urocze kociaki. 2 Samice i 2 samce. Imiona nadali  następnego dnia.

Umiejętności

Walka Fizyczna

  • Łapy
  • Pazury
  • Szczeka

Walka Mechaniczna

  • Miecz
  • Łuk
  • Oszczep
  • Kamienie
  • Płonąca kula

Zainteresowania 

  • Muzyka
  • Sport
  • Taniec
  • Malarstwo

Cytaty

  • Ha Wiedziałam.
  • Mrr zaś OwsiankaEh:/
  • Nie przepuszczę. Nawet Gdybyś był premierem.
  • Na koci ogon co tu się wyrabia !
  • Najjaśniejszy Panie! 3 Szwadron atakuje ledwo odpieramy co teraz!
  • Zginąć czy zostać bohaterem ! Pytanie Roku.

Przysłowia 

Czas pokaże, a ty nie pospieszaj go.

Wiersze i Piosenki

Szczere

Wiecznie zła i nadęta

Każdy mnie tak zapamięta

Wiecznie pretensje  o coś mają

a sami  o swoje błędy się nie upominają

Czemu Zwierzaki  wedle was są złe

Gdy łapami uratujemy każdego

My jesteśmy dobrzy i pomocni A wy. . . .

Co mi to da twa mina

Gdyby to nie była twoja wina

Wiecznie mnie się czepiają

a ciebie pod niebiosa wychwalają

Ciekawostki

  • Uwielbia mięso
  • Nie lubi krzyku
  • Nie lubi przemocy
  • Uwielbia zachody słońca i wschody.
  • Uwielbia księżyc.
  • Nie przepada za królem ale mu sluży.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki