FANDOM

Colmillos Alados

Przywódca KSW

ColmilosAlados byCleo
Samiec
Zajęcia Prowadzenie stada
Rodzina
Małżonek La bella Loba
Dzieci Posiada 2 potomki 1 córkę i 1 syna
Rodzice Flecha Rápida i Los Relámpagos
Rodzeństwo 2 siostry
Dziadkowie Los Flecha i Aguas Tranquilas oraz Rápida Relámpagos i i Eerie

Colmillos Alados- ( skrzydlate kły z hiszpańskiego) Król Krainy Skrzydlatych wilków. Jest na 33 miejscu.

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Sierpień2016
Jest Warty Przeczytania!

Wybranie

Grupka wilków wybrała go z powodu wiedzy jak przeżyć w krainie i umiejętności przewodzenia stada.

Wygląd

Piękny samiec duży wilk z bardzo dużymi skrzydłami. Posiada przezroczyste oczy, urodził się ślepy.  Posiada 7 barw umaszczenia Jest biało, czarno, ciemnobrązowo, czekoladowo,  żółto, szaro, kremowy. Ma bliznę na pysku na oku na łapach i na brzuchu.

Osobowość

Surowy

Jako ojciec, mąż i przywódca wykazuje często surowe oblicze. Jak stado lub rodzina źle się spisuje jest bardzo rozgniewany, jeśli coś złego nawywija. Z natury jest spokojnym i miłym wilkiem.

Sprawiedliwy

Czasami jako król musi być sprawiedliwy i nie może niesprawiedliwie podążać.

Historia

Narodziny

Narodził się Dolinie ruchomej trawy  w Krainie Skrzydlatych Wilków, jako najmłodszy w rodzinie członek. Jego ojciec polował by mogli przeżyć a matka opiekowała się nim i 2 siostrami i uczyła jak zachowuje się skrzydlaty wilk. Jego rodzina nie należała do żadnego stada, bo wtedy wilki nie miały żadnego stada tylko mieszkały i żyły swobodnie.

Wychowanie

Uczyła go by był mądrym sprawiedliwym łowcą a może i zarządcą rodziny. Tata nauczył go polować na zwierzynę, oraz na uniki. Jak wyrósł na młodzieńca a potem dorosłego postanowił swoje stado wraz z rodziną założyć.

Prowadzenie Stada

Postanowił poznać wszystkie wilki i zaproponował by założyli jedno wspólne stado dbające o dobro. On obiecał że zawsze będzie się o nich troszczył i nie pozwoli by zginęli z jego łap. Następnego dnia przyszli wszyscy i chcieli by został ich przywódcą. Po latach 7 ukoronowali go króla.

Dotychczasowe życie

Bardzo dobrze rządzi. Stworzył armie walecznych wilków wojowników, tropicieli, strażników, stworzył  posłańców i ustanowił sprawiedliwe rządy i prawo.

Jak otrzymał niewidzialną bliznę?

Pewnego dnia otrzymał list od króla morskich stworzeń że potrzebuje jego pomocy. Nie wiedział i nie domyślał się, że list jest fałszywy, ale doprowadził go do jego największego wroga Szarklaya.  Jego wróg mieszkał pod wodą w głębinach. Nie wiedział czy zginie, bo jego wróg był postacią niewidoczną sprawiającą ból. Można go było zobaczyć z pomocą magii. Wygląd jest okropny, więc nie dziwcie się czemu jest niewidzialny. Szark swoimi szponami zaatakował Cilmilosa raniąc go powierzchownie. Gdyby wgłębił by pazury klątwa szarka, zabiłaby króla powodując, że jego ciało rozpuściło by się w płonącym ogniu. Można go było  jedynie unieszkodliwić światłem wiecznego życia powodując że straci na chwile przytomność. Też tak zrobił. Kiedy bestia straciła przytomność, z pomocą magii smoków zbudował magiczną klatkę  w której umieścił bestie. Kiedy bestia ocknęła się z furią próbowała pokonać klatkę nie raniąc się ale i tak próżne jej były czyny.  Nagle bestia pełna furii ujawniła swój wygląd próbując zabić. Król odwrócił wzrok, ale dwoje jego strażników padło zamieniając się w czarny dym . Używając magii wszedł w magiczny bąbel tlenu i nie patrząc na bestie użył po raz ostatni chowając bestie w gąszczu wodorostów. Dał tabliczkę ,, W imieniu króla Colmilosa ostrzegam przed wejściem do wodorostów.. Złożył hołd zmarłym strażnikom którzy pofrunęli do nieba, a sam poleciał do krainy skrzydlatych wilków.

Umiejętności

  • Latanie
  • Uniki
  • Ataki

Zainteresowania

  • Latanie.
  • Śpiewanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki