FANDOM

Corvi Feather
Corvi
Imię i nazwisko Corvi Feather
Przydomek Corvi
Płeć Mężczyzna
Wiek 28
Rasa Człowiek Kruk
Miejsce zamieszkania Dom Nory (przez 10 lat) , Dom rodzinny w miasteczku z którego pochodzi
Rodzina Dove Feather (siostra)
Status Żyje
 Corvi Feather ( Corvi dopełniacz łacińskiego słowa Corvus które oznacza Kruk , Feather z angielskiego pióro) Dorosły mężczyzna, ma 28 lat. Wcześniej uważany za Kruka , przez jego moc zmiany to zwierzę. Zakochany w Norze w końcu jej się ujawnił.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Września2017
Jest Warty Przeczytania!

Historia

Corvi urodzony w dobrej rodzinie razem ze swoją młodszą siostrą Dove. Ich rodzice byli szczęśliwi że oni otrzymali dar zmiany w Kruka (Corvi) i Gołębia (Dove) , dlatego nadali im takie imiona. Szczęśliwie dorastał , uczył się i rozwijał swoje talenty. Nikt nie raczył z niego żartować , ani mu dokuczać. Mimo tego zawsze czegoś mu brakowało. Gdy jego siostra uczyła się na wojowniczkę , on myślał jaka będzie jego droga , gdzie podaży. Zawsze był zdania że zasady w jego świecie za bardzo go ograniczają zwłaszcza jedna , że nie można było być z człowiekiem który nie był ptakiem. Był zdania że nie można zakazywać uczucia w ten sposób. 17 letni Corvi często się wymykał , i chciał wiedzieć jaki jest świat zapisywał wszystko czego się dowiedział. W wieku 18 miał wybrać Kim będzie w przyszłości , i stać się pełnoprawnym członkiem swojego plamienia , co wiązało się z przyjęciem wszystkich zasad. Chciał zostać nauczycielem , ale gdy miał już zrobić to postanowił że nie chce jednak żyć tak jak oni mu każą. Uciekł do domu. Rodzice chcieli się dowiedzieć co się stało i przemówić mu do  rozumu. Ale on nadal był swojego zdania , którego nie chciał zmienić. Przez pół roku uczył się by zostać nauczycielem , nie miał od tego czasu dobrego kontaktu z rodziną , powodu swojego wyboru. Pewnego dnia jego siostra z miłości do niego , chciała namówić go do zmiany poglądów. Corvi latał po lesie , kiedy Dove go znalazła , zaczęła mówić. Rodzeństwo pierwszy raz się pokłóciło i to tak porządnie. Był wściekły że nikt nie rozumie jego wyboru i odleciał od siostry , ale nagle w tym momencie coś go zaatakowało, było duże i ciemne , nigdy nie widzieli takiego czegoś. Dove była w szoku jak go zobaczyła nie przytomnego (jako Kruka) i szybko pobiegła do miasta po pomoc. Gdy tam wróciła Corvi'ego nie było , bo postanowiła mu pomóc młoda Nora. Obrazu zauważył że jest od niego młodsza , a to że rozumiała to co mówi jako Kruk , jeszcze bardziej go zadowoliło. Czuł smutek dziewczyny oraz to że się boi bo jest sama , postanowił jej pomóc puki nie będzie mogła dać sobie rady na własną rękę. Oczywiście wrócił do miasta i powiedział rodzinie co chcę zrobić , ale jak zwykle nikt nie rozumiał że chcę pomóc człowiekowi. W miarę gdy poznawał Nore , zakochał się w niej i nie chciał jej opuścić , ale wiedział jak Dziewczyna boi się ludzi , dlatego postanowił się nie ujawniać , żeby mu zaufała. 

Lata mijały a pewnego dnia , Corvi zobaczył dziwny promień światła postanowił polecieć bliżej i zobaczył nastolatkę z wilkiem. W ciszy na gałęzi obserwował co się dzieje , gdy zobaczył że Wilk pomaga jej. Poleciał powiedzieć Norze co widział , był zdziwiony decyzją pomocy dziewczynie , myślał że Nora tego nie zrobi , jednak był zadowolony. Po kilku dniach Luna dowiedziała się Kim jest Nora , myślał wtedy że sam jej powie Kim jest , ale się rozmyślił. Cieszył się że osoba którą kocha , przekonuje się do ludzi.

​Nora zaczyna coś podejrzewać , ujawnienie tajemnicy.

Corvi coraz bardziej chciał powiedzieć Norze , Kim naprawdę jest i co do niej czuję. Często wychodził i myślał jak jej to powiedzieć , jak zareaguje , co zrobić , czy będzie mu ufać , miał tak dużo pytań i wątpliwości czy jej się ujawnić. Czasami spisywał to co czuję. Pewnego dnia gdy wyleciał by pomyśleć , nie zauważył że Nora za nim poszła. Gdy siedział pod drzewem zauważył kobietę jako Wilka , udawał że jej nie zna. Chciał do niej podejść i zobaczyć co zrobi , ona uciekła , a on za nią już jako ptak. Chciał ją uspokoić i chyba mu się udało to zrobić. Wrócili do domu. Nora obrazu poszła spać. Corvi patrzył się na nią , do późnej nocy ale w końcu zasnął że zmęczenia.

Kilka dni po tym jak prawie wpadł przed kobietą , patrzył jak Nora trenuje Lune. Uczyły się walczyć wręcz. Lunie trochę nie wychodziło , a Corvi cieszył się że jego ukochana jest szczęśliwa. Niespodziewanie cienie zaatakowały dziewczyny , Kruk był pewny że dadzą sobie radę. Nora naprawdę dobrze walczyła i udało jej się  pokonać zagrożenie. Corvi'emu spadł kamień z serca , lecz nie a długo , jeden z wrogów zranił Nore nożem w brzuch. Corvi gdy to zobaczył długo się nie zastanawiał i pokazał Kim jest. Kazał Lunie wracać do domu a sam chciał się zająć cieniem , który uciekł gdy zobaczył co się dzieje uciekł. Mężczyzna od razu zają się Norą. Na początku nie dała mu się dotknąć i chciała uciec ale on , wziął ją za rękę gdy nie patrzyła i ją uspokoił. Na rękach zaprowadził ją do domu , gdzie jej pomógł.Kobieta spała a Luna zaczęła pytać o co chodzi. Trudno mu było wszystko  tłumaczyć Lunie wolał powiedzieć to wszystko Norze , ale chciał by odpoczęła. Mówił że chciał jej pomóc , ale jak ją poznał , postanowił z nią zostać. Powiedział wszystko co czuję. Wiedział że będzie to dla niej duży szok gdy się dowie i ukrywał to , ale coraz bardziej pragnął jej wyznać prawdę.Nie wiedział że Kobieta stała za drzwiami i słuchała co on mówi. Nie wiedziała co o tym myśleć , w końcu Kruk był przy niej 10 lat. Podeszła do niego , powiedziała mu jak się czuję , ale postanowiła mu wybaczyć i poznać go na nowo. Cieszył się z tego. Wiedział że musi na razie wrócić do swojego miasta , zamieszkał w domu swojego dziadka , nie miał zamiaru wracać do rodziców. Wytłumaczył wszystko dziadkowi , ale ten o dziwo go zrozumiał , dziwnie mu było z tym. Prawie codziennie przychodzi do Nory.

z Norą

Pewnego spokojnego dnia Corvi postanowił przyjść do Nory. Gdy dotarł na miejsce zauważył że Nory niema w domu , a nastoletnia Luna spała. Po chwili domyślił się gdzie może być Nora i postanowił jej poszukać. Zobaczył ją przy drzewie , w miejscu gdzie kiedyś Nora go znalazła. Poleciał do niej i zamienił się w człowieka. Zauważył zakłopotanie Kobiety , która chwilę patrzyła się na niego w ciszy. Sam myślał co zrobić , nie wiedział jak ma w tym momencie postąpić. Stali chwilę w ciszy , a potem usłyszał pytanie Nory która powiedziała "czemu akurat ja". Mężczyzna dopiero po chwili zrozumiał o co jej chodzi. Usiedli pod drzewem. Zastanawiał się jak jej to powiedzieć by się nie wystraszyła i by nie powiedzieć czegoś nie tak. Zauważył że kobieta była zdenerwowana nie słysząc odpowiedzi. Najlepszym rozwiązaniem dla niego było powiedzieć co do niej czuję i tak też zrobił. Cieszył się że Nora go słuchała , widział że najwyraźniej jest zaskoczona jego słowami. Po chwili Nora chciała uciec , więc złapał ją za rękę i powoli zaczął ją obejmować. Zdziwił się kiedy minęła chwila a Nora też się do niego przytuliła. Zaczęli ze sobą rozmawiać. Nagle Nora powiedziała że musi już iść do domu. Corvi spontanicznie postanowił pocałować kobietę na pożegnanie. Cieszył się że to zrobił i dostrzegł uśmiech Wilczycy.

Porwanie Luny.

Corvi wracając do swojego domu , nagle poczuł że coś jest nie tak z Norą. Więc postanowił wrócić i sprawdzić czy wszystko z nią w porządku. Zauważył ją płaczącą  przy rzece siedzącą obok głazów. Usiadł koło niej i położył rękę na jej ramieniu. Zmartwiony zapytał co się stało. Nora zaczęła mu opowiadać co się wydarzyło. Prawie się rozpłakała gdy to mówiła. Corvi nie mógł znieść tego że się obwinia o wsztko. Starał się ją pocieszyć i uspokoić. Wiedział że jak wróci do siebie , cienie znów mogą po nią przyjść. Zaproponował jej by poszła z nim do jego domu. Nora próbowała wymigać się by nie iść do jego miasta. Lecz po jego namowach zgodziła się.

Corvi widział że Nora dziwnie czuję się w mieście wśród ludzi. Więc chciał jak najszybciej zaprowadzić ją do swojego domu. Po wejściu do niego zaprowadził ją do salonu , kazał jej usiąść i dał jej koc by się ogrzała. Poszedł do swojego dziadka by wytłumaczyć mu całą sytuację , dziadek chciał poznać Nore. Corvi wiedział , że Nora nie będzie chciała rozmawiać po tym co się stało. I tak się stało Norze było ciężko co kolwiek powiedzieć. Zaprowadził ją do pokoju gościnnego , stwierdził że powinna odpocząć po dzisiejszym dniu. Nora powiedziała że nie uda jej się zasnąć , dlatego Kruk z nią został i przez dłuższą chwilę ją uspokajał. Był z nią kilka godzin puki nie zasnęła. Przed wyjściem z pokoju w którym spała pocałował ją delikatnie w czoło.

Poszukiwania

Corvi odrazu gdy się obudził , bez zastanowienia poszedł do Nory , by ją przywitać i sprawdźć czy z nią wszystko Dobrze. Gdy otworzył drzwi , zobaczył że kobieta jest zmartwiona , smutna. Usiadł przy niej i zaczął delikatnie głaskać ją po jej włosach. Nora chciała zostać w pokoju , lecz po jego namowie  zmieniła zdanie i poszła z nim do salonu. Zjedli razem śniadanie. Wilczyca nie chciała rozmawiać , była smutna , zmęczona i zmartwiona. Gdy to zauważył próbował jakoś do niej dotrzeć , po krótkiej​ chwili zawołał go jego dziadek. Razem z Norą podszedł do niego. Starzec miał niewielką mapę lasu w którym mieszkała Nora , okazało się że jest on w większej części w królestwie Cieni. Miał on nawet podejrzenie gdzie mogła być nastolatka. Po zabraniu informacji Razem z Norą postanowili sprawdzić tą teorię.

Jako Kruk i Wilk przemierzali las w poszukiwaniu miejsca wskazanego na mapie. Przechodząc obok domu Nory , Corvi pomyślał że jak będą wracać warto zabrać kilka rzeczy Nory. Oczą mężczyzny pierwszy raz rzucił się w oko księżyc wyryty na ścianie domu Nory , który przypominał mu naszyjnik Luny. Powiedział jej o tym , a Nora powiedziała że tej znak był tam od zawsze. Bardzo zainteresował się tym znakiem i gdyby nie musieli iść do królestwa cieni sprawdził by co on oznacza. Gdy dotarli do początku krainy Cieni , przy granicy zobaczyli już dużą grupę cieni która uniemożliwiała im wejście do niej. Corvi z żalem stwierdził że sami nie pomogą Lunie. Nora źle zareagowała na tą wiadomość , przez chwilę stała i patrzyła się w ziemię , a kilka sekund później pobiegła do lasu. Corvi gdy zauważył co zrobiła jego towarzyszka natychmiast za nią poszedł , niestety po chwili jego lotu zaczął padać deszcz , więc musiał szukać jej jako człowiek.

Znalezienie Nory było dla niego ciężkie , zwlaszcza bez możliwości urzycia swojej mocy. Szukał jej około dwie godziny.Wreszcie gdy Corvi ją znalazł , kiedy zobaczył ją w tym stanie , natychmiast wziął ją za ręce  ,pomogł jej wstać i założył jej swój płaszcz. Po chwili położył dłonie na jej policzkach. Nora patrzyła się na Corvi'ego ze zdenerwowaniem. Corvi spytał jej co się dzieje , ona powiedziała że bardzo martfi się o Lune oraz boi się co będzie dalej. Patrząc się w jej fioletowe oczy , widział że kobieta źle się czuję i po chwili z uczuciem ją pocałował. Po tym co się stało Nora chciała gdzieś uciec , nic nie mówiła i stała w strachu. Corvi zmartwiony zapytał co jej się dzieję. Nora odpowiedziała mu że się boi o nich. Mężczyzna nadal nie wiedział o co jej chodzi więc pytał dalej. Wtedy Nora powiedziała:

​" Corvi...Ja , ja boję się że coś ... Tobie zrobię. Dobrze wiesz co kiedyś się stało czemu uciekłam... Już dawno zrozumiałam co do ciebie czuję... Nie chcę cię stracić , nie chcę być z tym sama... Ja (Nora się dusi) kocham cię." - Nora wyznaję uczucia Corvi'emu.

Corvi był mile zaskoczony gdy usłyszał jej słowa. Zapewnił ją że wszystko​ będzie dobrze. Niestety Nora zaczęła się źle czuć , z powódu pogody. Corvi zaprowadził ją do jej domu w lesie , gdyż zaczęło się ściemniać i nie zdążyli dojść do jego miasta. Zajął się kobietą , a gdy zasnęła myślał nad tajemniczym znakiem.

Księżycowa pani

​Mezczyzna do później nocy , próbował dowiedzieć się co oznacza księżycowy znak , który był także na kilku książkach w domu. Nic w​ nich nie znalazł , co mogło być dla nich przydatne. W końcu zrobił się zmęczony i zasnął na kanapie w salonie.  Po godzinie nagle się obudził , a gdy otworzył oczy zobaczył Norę. Minęła chwila i Corvi zauważył że Norze jest bardzo zimno , kiedy do niej podszedł kazał jej usiąść. Poczym przykrył ją kocem i pobiegł zrobić kobiecie herbatę na rozgrzanie. W tym czasie Nora wyszła na dwór. Mężczyzna​ wyszedł za nią. Był zaniepokojony jej zachowaniem podszedł do niej i wziął ją za rękę. Kobieta przestraszyła się ale gdy zobaczyła że to on , odetchnęła z ulgą oraz opowiedziała mu co się stało. Trochę nie wierzył w to co się stało , więc postanowił sprawdzić czy ma gorączkę. Po tym stwierdził że jej się wszystko wydawało i zaprowadził ją do jej pokoju. Starał się polepszyć jej samopoczucie bo tylko tyle mógł zrobić u niej. Niespodziewanie zaczęli słyszeć ludzkie kroki w domu. Nore bardzo to zaniepokoiło , więc Corvi sprawdził cały​ dom lecz nikogo nie znalazł. Po chwili wrócił do Nory ,  zdecydowali że rano razem sprawdzą czy w domu wszystko w porządku. Ale kobieta nadal się bała. Mężczyzna przytulił się do niej i powiedział jej że jej nie opuści puki nie zaśnie. Po chwili ciszy Nora powiedziała mu żeby​ z nią został i jej nie opuszczał. Corvi nie zrozumiał odrazu co ona ma na myśli , dlatego był zaskoczony jej pytaniem. Obiecał jej że nigdy jej nie opuści​ .Nora powtórzyła pytanie dodając żeby nie opuszczał jej tej nocy. Był zaskoczony tym co usłyszał i zakłopotany , nie wiedział czy jej odmówić czy nie. Po chwili jednak zgodził się na jej prośbę względu na nią. Nora była szczęśliwa i mocno się do niego przytuliła. Wtedy pocałował ją delikatnie w czoło , poczym położył się obok niej i zaczął głaskać ją po jej długich czarnych włosach a po chwili szepnął jej do ucha "kocham cię". Po chwili para zasnęła.

Rano Corvi obudził się przed Nora i patrzył się na nią puki nie sama się nie obudziła. Kobieta przywitała się z nim. Przez chwilę leżeli razem , po czym Nora przyznała że pierwszy raz od dawna czuła się pełni bezpiecznie i zapytała go się czy mogą dzisiaj spędzić spokojny dzień razem. Corvi nie miał zamiaru się na to zgodzić przez chorobę kobiety , lecz po chwili przemyśleń zgodził się aby mogła odpocząć od nerwów. Po kilku minutach Corvi postanowił zrobić im śniadanie. Wstał i poszedł do kuchni. Przez kilkadziesiąt minut robił dla niego i Nory coś do jedzenia. Wrócił do niej , zobaczył ją siedzącą na oknie , więc do niej podszedł i położył rękę na jej ramieniu. Zaprowadził ją do stołu i zjedli razem śniadanie. Po chwili przypomnieli sobie że mieli przeszukać dom i sprawdzić czy wszystko jest w nim w porządku. Ranek spędzili  ze sobą a dom przeszukali po południu. Nic nie zaginęło ale znaleźli dziwną bransoletkę. Nie wiedzieli skąd ona się tu wzięła , postanowili wrócić do jego domu i sprawdzić czy ona czasem nie jest magiczna. Po drodze nic się nie działo. Gdy para wyszła do domu , Corvi po wejściu do salonu zobaczył swoich rodziców i siostrę.

Wygląd

Corvi jest nie wiele wyższy od Luny. Ma niebieskie oczy i brązowe włosy które są trochę rozczochrane. Z twarzy jest przystojny. W prawym uchu ma pióro Kruka. Ubiera się w długi czerwony płaszcz ze złotymi elementami. Pod płaszczem ma białą koszulkę. Ma ciemno szczere spodnie i brązowe buty. 

Osobowość

Mężczyzna jest najczęściej poważny i miły. Czasami jednak nie zachowuje się tak , miewa szalone pomysły ( np. Kiedy odrzucił tradycje plemienia) i potrafi być naprawdę chamski gdy ktoś , próbuje go zmienić , a wręcz nienawidzi gdy ktoś narzuca mu co ma robić , kim ma być. Walczy o swoje poglądy. Jest bardzo kochający , dla osoby której kocha potrafi zrobić wszystko i nie wybaczył by sobie gdyby stracił tą osobę.Człowiekowi też jest w stanie pomóc. Ma dość specyficzne podejście do wielu spraw oraz posiada tendencje do kłamstwa. Jest człowiekiem inteligentnym i najczęściej samo uczącym. 

Rodzina

Pochodzi z dobrej rodziny. Ma straszą siostrę Dove , którą kocha tak samo jak rodziców , ale nie czuję się do nich przywiązany bo nie chcą by był sobą. Ma dziadka który go rozumie , jak nikt z rodziny.

Przyjaciele

Obecnie przyjaźni się z Luną , bardzo ją lubi. Postanowił jej pomóc w powrocie do domu. Z Norą też się przyjaźni ale chcę by ona była kimś więcej , ale czeka na to aż ona będzie gotowa , bo nigdy nie chcę jej zranić. Po jej wyznaniu zostali parą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki