FANDOM

Delicia Celestial

Niebiańska Dama Rozkoszy

Delicia Celestial by Cleo
Lew Wilk
Samica
Delicia Celestial (hiszpański niebiańska rozkosz) przyjaciółka Udio. Partnerem jej jest  jej Xard.

Wygląd

Piękna  półkrwi biała lwica a pół wilczyca  z czarnymi oczami jak noc. Przemienia się co w popołudnie w wilka. Przybiera formę białego wilka z czarnymi oczami.

Osobowość

Jest bardzo spokojna oraz opanowana. Dla przyjaciół jest bardzo wierna dla pozostałych nieznanych bywa opryskliwa wredna i złośliwa.

Historia

 Narodziny i wychowanie

Urodziła się na terenach ludzi. Jej rodzicami byli ludzie bo była eksperymentem nr 126.Połączyli magicznego lwa z magicznym wilkiem, po czym zabili ich, Jak się urodziła pokazywali ją w telewizji jako dowód eksperymentu.  Karmili i wychowywali w swoim towarzystwie. Inne zwierzęta widziała.Karmiona była mięsem dla wilka i lwa.  Widziała różne eksperymenty i rozmawiała z wszystkimi. Byli porwani  jak jej rodzice.

Ucieczka

Nie lubiła ludzi nowoczesnych, byli dziwni. Pewnego dnia odkryła wehikuł czasu i za pomocą niego cofnęła się do czasów kiedy ludzie żyli w Królestwie Ludzi. Niestety wehikuł miał jakieś zabezpieczenie i ją wyrzucił na ziemiach ludzi i powróci do czasu  z którego pochodziła.

W przeszłości

Wiedziała że musi spotkać prapraprapraprapraprapra itd przodków, bo znalazła od nich ukryte pod podłogą zapis gdzie mieszkali. Rodzice z kolei byli ostatnimi gatunkami i nie mogliby żyć w czasach ludzi średniowiecza. Kiedy znalazła norę praitd została otoczona przez magiczne wilki i lwy  do niej podeszła starowinka olbrzymia wilczyca z łapami lwa i obwąchała i rzekła.

 Karnala-Pachniesz ludźmi a Ludzie w Anurii nie są mile widziani. -

Ona odrzekła - ale ja z przyszłości przyszłam do Makilana i  Morawiec i Maratat i Bueno Eye bo to byli moi praaaa itd przodkowie.-

Popatrzyła na nią jakby była nienormalna i wymówiła imiona. Podeszli do niej wraz z partnerami i zapytali

-Skąd nas znasz-

. A ona - bowiem jak mówię jestem z przyszłości. Moi rodzice zostali zamordowani po tym jak ludzie ich zmusili by się pokochali. Chciałam poznać kim jestem. Niestety nie mogę powrócić bowiem wehikuł znikł.-

-W przyszłości będą wehikuły i nowoczesność? -zapytał w tłumie wilk

Tak ale no niestety wilki inne zwierzęta będą traktowane nie z miłości jak bracia a rzeczy ; ; -odrzekła z smutkiem po chwili zapytała - A jak Ci na imię odważny bracie-

a On Serbal

Karnala - Abyś z nami została musi cie Królowa Tina i Demelza oraz Azkabeusz sprawdzić kim naprawdę jesteś, dlatego, moja straż bo jesteś na terenie Magicznych Wilków i Kotów a ja jestem przyjaciółką Demelzy -

Test 3 władców i dar z zaszczytem

Czekając w namiocie na3 władców czytała prawo Anurii zastanawiając się czy czegoś nie zabrakło. Usłyszała -Przybyszko proszę powstań.- od Karnali. Poszła wraz z nią do czekających władców. Ciemnej pumy z piękną koroną, Wielkiego smoka złotego oraz do wilczycy w 3 kolorach. Ukłoniła się i usłyszała słowa Azkabeusza

Czy ty jesteś przybyszką o której Królowa Karnala rzekła?

Tak zgadza się Wasza Wysokość odrzekła Delicja.

Jak ci na imię. jakie są twoje umiejętności cechy historia i skąd przybywasz -zapytali w 3

Mam na imię Delecia Celestial  zwą mnie Niebiańską rozkosz. Mam 3 lata. (oddech) Potrafię jedynie jeść i pić iew śpiewać to co podadzą, bo nie potrafię polować byłam wychowywana przez ludzi (oddech). Zaśpiewać moge jeśli Wasze Wysokości pozwolą.Cechy. Jestem spokojna opanowana cichutka i posłuszna oraz wierna i lojalna. Zła cechą bywam czasami naiwna leniwa i arogancka i agresywna. (oddech) Historia urodziłam się w nowoczesnym laboratorium, takie miejsce gdzie ludzie eksperymentują robią badana na zwierzęta.Zabili moich rodziców bo chcieli stworzyć lwicowilczycę zmuszając ich środkami do rozpłodu.

Jak wygląda przyszłość? zapytała Demelza

dla wszystkich magicznych smutnie, bo zostaną wszyscy porwani. Ci co mają energie elektryczną będą stosowani do elektryki do zasilań. Niebezpieczni, będą usypiani i badani.Z kolei zwykle niemagiczne trzymane w rezerwatach w zoo. Maja tam samochody statki samoloty helikoptery bronie zupełnie inaczej niż tu.

A co będzie z Anurią i innymi krainami zapytali w 3

-Niestety wszystko będzie połączone ale jak mówię nie będzie dzikich zwierząt.Bo będą wszyscy porwani. Znam twoją dalszą rodzinę Królowo Tino i Królowo Demelzo. Nie mogę jednak powiedzieć co się wydarzy dokładnie bo zniszczyłabym historie- odrzekła smutno.

Pozwól że przeniknę do twej duszy zobaczy ją też Tina i Demelza. Będziesz w głębokim śnie- odrzekł Azkabneusz a Deli skinęła. Poczuła ogromny sen i zasnęła unosząc siew wielkiej magicznej bańce wraz z 3 władcami. Trwało to z godzinę. Opadli i rzekli do budzącej się lwicy.

-Jesteś dobrą wilczycolwicą. Dlatego ogłaszam zostajesz z nami. - odrzekła Tina widzieliśmy wszyscy to co widziałaś w pamięci. Nasze rodziny jednak nie jakbyś to blokowała. Dziękujemy że dbasz o nas. dlatego zostajesz członkiem rodziny królewskiej i nauczymy cię zasad Kociego Królestwa. Jesteś od dziś radcą prawnym -odrzekła Delmelza. Namaczam cię magią i darem przepowiedni. - odrzekł Azkabeusz.