FANDOM

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł został postacią Miesiąca Kwiecień 2014 Jest Warty Przeczytania!

Dino

Przywódca

Dino wyndbain
Male picto
Męska
Zajęcia Przywódca
Głos
  • ? (oryginalny)
Rodzina
Małżonek Maganda
Dzieci Tom i Tina
Rodzice Alfa i Omega
Rodzeństwo Wcześniejsze wersji miał ale zostało mu odebrane.
Dziadkowie Rodzice Alfy i Omegi
Krewni Amos,Wiki,Ashajat,Rina,Xicana i Arutan

Dino (włosk. Dino) -  syn przywódcy Alfy i Omegi, ostatni potomek królewski, mąż Magandy. Pokona króla Artura z pomocą przyjaciół i zbuduje nowy świat. Ustanowi lepsze prawa za panowania swojego ojca i pozna 7 bram wiodących do innych światów.Pośmiertnie będzie ostrzegał swój ród przed niebezpieczeństwem.

Ogólnie

Po pierwsze jest głównym bohaterem opowiadania. Jest synem Alfy i Omegi i przyszłym przywódcą i królem Anurii. Jego zadaniem jest pokonać króla Artura wraz z stworzeniami i pokonać czary, które po śmierci ludzi opanują krainę. Po śmierci ma pomagać jak pozostali dawni władcy swojej rodzinie wedle tradycji. Jego magia zostanie przekazana następnemu potomkowi władcy, lub gdy się inaczej potoczy los zaklęta w medalionie. Pokonał ludzi i po latach z nimi się zjednoczył. Został 3 potomkiem magicznych wilków. Został pierwszym ministrem wobec ludzi.

Dino który nieładnie pokazuje język za młodzieńca

Wygląd

Umaszczenie

Jest czarno białym wilkiem z dosyć gęstą sierścią. Odziedziczył czarne umaszczenie od ojca, białe zaś od matki.

Sierść

Ma długie łapy, grzywę długą i niezwykle lśniącą, i puszysty ogon. Odziedziczył oczy po matce i jej sierść oraz od ojca.

Oczy

Posiada niebieskie oczy. Odziedziczył piękne błękitne jasne  oczy po matce. Matka Omegi odziedziczyła cechę po ojcu. A ojciec od Omegi od matki.

Umiejętności

Potrafi sprawiać ból i unosić przedmioty. Jego magia jest najpotężniejsza i dlatego król zmienia zdanie, i chce go posiąść aby zawładnąć całą krainą i wybić wszystkie wilki. (Wcześniej chciał zabić) Na szczęście do tego nie dochodzi bo go ratuje Azkabeusz, Wiki i Amos.

Ozdoby

Posiada medalion Magii,  złotawo żółtą zbroję i płaszcz białawo-szarawy z  czerwono- czarnymi pasami .

Ubrania

Posiada medalion Magii, zbroję i płaszcz.

Magia w oczach, sierści

Jego oczy i sierść zawierają duże ilości magii.

Osobowość

Jest jak ojciec i matka.Tzn odziedziczył po nich:

Opiekuńczy 

Jest bardzo opiekuńczy wobec swojej najukochańszej rodziny jak i  poddanych. Kiedy jego naród opanowała choroba on poradził się u smoka Azkabeusza który znał chorobę i lekarstwo.

Miły

Jest miły dla każdego, choć czasami może być niemiły z powodu humoru. Podczas delegacji musi udawać miłego bo tak każe tradycja królewska.

Przyjazny

Jest przyjazny tylko wobec tych co zna. Zna inne postacie z innych zaświatów i dla nich z miłą chęcią spełni czas.

Wierny

Jest wierny wobec rodziny i poddanych.

Dowcipny 

Bywa czasami dowcipny.

Towarzyski

Jest zawsze towarzyski. Towarzyszy z rodziną , z przyjaciółmi i z swoimi żołnierzami.

Ostry 

Jest ostry wobec tych co  coś złego uczynią.

Sprawiedliwy

Jest sprawiedliwy we wszystkim.

Lojalny 

Jest lojalny wobec rodziny.

Uczciwy

Jest bardzo uczciwy wobec wszystkich.

Antagonistyczny

Jest za bardzo antagonistyczny.

Chciwy 

Jest chciwy.

Zemstliwy

Bywa zemstiwy.

Historia

Narodziny

Urodził się w Anurii jako 2 potomek. Pierwszym była siostra ale tego dnia zmarła i nie zdążyli nadać jej imienia. Ogłoszono jego jako pierworodnego potomka. Zgromadziła się cała rodzina  królewska, przyjaciele i znajomi przy norze i inne stworzenia.Zjawiły się wszystkie stworzenia prócz ludzi by powitać Dina na ziemi.  Król Alfa przybył z rozmowy Demelzy by przywitać syna wraz z całą rodzinką. Ucieszył się na widok syna i ogłosił w królestwie Święto Życia.Tego samego dnia jako noworodek wieczorem zaniesiono na tajemnicze wzgórze gdzie zgodnie z tradycją pierworodny otrzymywał moc. Przez śpiew i taniec uruchomiono magię która była zaklęta na ziemi i częściowo przekazana w kamieniu i ona weszła w małego noworodka.

Rozwijanie

Po jego uroczystości  po roku nieco urósł bedąc rocznym szczeniakiem.  Ciągle chciał się bawić i uczyć.Nauki spędzał u Demelzy w towarzystwie Magandy. Znali się wprawdzie od małych szczeniaków, bliżej poznali się jak są nieco starsi. Matka i Ojciec uczyli go będąc jeszcze na świecie.

Śmierć Rodziny

W tym samym czasie zginęli kuzyni Dina. Zasłonili swym ciałem, parę królewską tworząc mur który upadł. Nie pomogło to bo ludzie pragnęli zabić. Kiedy nadszedł czas polowań szybko eksportowali małego. Niestety w drodze dopadli ich ludzie. Rodzice Dina zginęli zastrzeleni przez ludzi( Dino przerażony się skrył w zaroślach i go odnalazła Demelza w towarzystwie Magandy) i opiekę przejęła nad nim Demelza .

Opieka u Demelzy

Przez młodzieńczość wychowywany był w Anurii i Królestwie Kotów.aż stał się dorosłym wilkiem gotowym by przejąć władzę. Został w tym samym dniu ukoronowany w Królestwie Kotów na Króla i przywódcę Anurii.

Nauki i spotkania z Magandą

Nauki spędzał u Demelzy jeszcze bliżej poznając Demelzę oprócz przepowiedni, walk i obyczajów królewskich uczyła ich zachowań społeczności. Maganda czuła coś do niego a on do niej też. Był świadkiem jak Maganda uratowała swoją umierającą matkę i odkryła swój talent Magii zwany Nadzieją.

Walka z Mauvaisem

Dorosłość

Ukonorowanie

Został w tym samym dniu ukonorowany w Królestwie Kotów na Króla i przywódcę Anurii.

Ślub z Magandą

Pierwsze Potomstwo

Przepowiednia

Odzyskanie córki dzięki Zou

Ochrona córki przed jej bratem

Śmierć Syna

Ślub Tiny i Leruo

Śmierć w starości

( niestety post nie doszedł z powodu  netai ataków na wikię) Dino umiera wraz z Magandą z starości.

Skróty imienia

  • Dino
  • Pan Dino
  • Imperator Anurii
  • Pan Magii
  • Dinuś
  • Nido
  • Doni

Rola

Na początku jest uczniem swoich rodziców. Po śmierci przez opiekę Demelzy staje się dorosłym samcem i rozumie co to znaczy władza. Staje się królewskim wilkiem zbierających poddanych i idących na walkę. Zostaje wybrany na przywódcę i króla. Swoją władzę przekazuje potomkowi wybranemu przez przepowiednię.

Cytaty

  • Mamo co to jest?
  • A dlaczego oni nas atakują?
  • Mamo co się dzieje?
  • Tato jeśli umrzesz i mama to co będzie ze mną?
  • A co to znaczy?
  • Demelzo dzisiejszej nocy miałem sen, krainę odwiedziła legendarna Zmora, zły duch wilk  i próbował zawładnąć krainą lecz widziałem ją i znikło.
  • Demelzo czego chce ten smok?
  • Azkabeuszu leć, i zgromadź armię!
  • Zaprowadź mnie do ojca!
  • Czego chcesz Arturze?!
  • Co się ze mną działo?

Przekaz

Bądź mądrym władcą i przyjacielem.

—by Dino

Dodatkowe Umiejętności

  • Magia
  • Władza
  • Przyjaźń
  • Szpiegostwo

Relacje Rodzinne

Omega

Bardzo ją kochał nawet gdy umarła tak wcześnie. Była jego prawdziwą matką, strażniczką, nauczycielką i opiekunką. Była prawdziwą matką z krwi i kości. Od małego uczyła dobroci i życzliwości dla innych.

Alfa

Bardzo pokochał ojca, jakby stracił ojca i brata. Był prawdziwym ojcem, przyjacielem i oparciem od bólu i trosk. Kiedy umarł ktoś inny zastąpił go.

Amos

Przyjaciel zawsze przy nim. Kuzyn, brat, towarzysz. Kiedy umarł zastąpił go Azkabeusz.

Wiki

Szalona kochana przez niego siostra i opiekunka.

Maganda

Bardzo kocha Magandę, kiedyś jego była dziewczyna była Nina, ale ze względu na wiek niestety z sobą nie mogli być. 

Nina

Są najlepszymi przyjaciółmi. Spotykają się jeszcze a potem kontakt znika.

Relacje Blisko rodzinne (Przyjaciele)

Demelza

Jego druga matka, opiekunka i przyjaciółka.

Poddani

Ech, ukochany lud.

Azkabeusz

Najwspanialszy kompan i przyjaciel.

Maganda

Najmilsza i najukochańsza żona, partnerka i przyjaciółka. Wspaniała matka, opiekunka, modelka Anurii.

Tina

Wspaniała i dobra córka. Obrończyni i przyszła przywódczyni.

Tom

Kiedyś był dobry, ale przez zazdrość próbował zabić swoich rodziców i siostrę, ale zginął.

Ciekawostki

  1. Pierwsze imię to było Arutanos. Ale ponieważ nie pasowałoby dałam Dino od skrótu dinozaur .
  2. Ma białą sierść po matce czarną po ojcu.
  3. Magię odziedziczył po ojcu.
  4. Jako żywy może z pomocą smoka Azkabeusza dostać się do świata nieumarłych.

Przypisy

  • Pomysł wzięty z mojego opowiadania jakby kto pytał XD
  • Dino do tyłu brzmi Onid
  • A jakby skasować D to będzie po śląsku ino.
  • We wcześniejszych wersjach posiadał rodzeństwo które umarło z powodu choroby.
  • Magię odziedziczył po ojcu.
  • Przekazuję córce miecz.

Galeria

400px-Dino

Hymn ceremonialny

Hymn autor

Dino wspomina dzieciństwo

Dinoatackbyhuman

Narodziny

Narodziny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki