FANDOM

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera.png

Ten Artykuł został postacią Miesiąca Luty 2014 Jest Warty Przeczytania!

Florid

Wilk należący do Alexxi115

Florid wolf.png
Samica
Zajęcia Coś tam
Rodzina
Małżonek Brak
Dzieci Brak
Rodzice Nieznani
Rodzeństwo Nieznani
Dziadkowie Nieznani
Krewni Nieznani
Florid (kreol. Floryda) - wilk, samica. Jest sama i nigdy nie miała towarzystwa. Nie zna swoich rodziców, ani rodziny, ale wie, że jest bardzo tajemnicza i pochodzi z jakiejś rodziny, starej, która została zabita przez ludzi i inne zwierzęta.
Florid wolf.png

Wygląd

Jej wygląd jest taki jaki ma każdy wilk. Jej sierść jest jasna jak słońce, która jej przypomina pierwszy dzień bycia ślepym. Jej brzuch i podbródek jest koloru różowego jak najjaśniejsza róża. Oczy są ciemno niebieskie jak niebo w czasie nocnym. Każdy dzień zaczyna się od pierwszej łzy.

Życiorys

Narodziny

Florid urodziła się nie wiadomo przez kogo, ale pamięta to, że urodziła się na Tajemniczym Wzgórzu. Zeszła z niego, bo się bała, że ktoś ją też zabije, albo zabierze i upiecze. Zbiegła z niego jak najszybciej, a po chwili się wywaliła. Poszła i zobaczyła krainę wilków. Nikt jej nie znał. Sama się wychowywała i nigdy nie miała przyjaciół. Aż pewnego dnia postanowiła poszukać pomocy u ludzi więc poszła do ich Królestwa.

Wizyta u ludzi

Ale jej wizyta dla ludzi nie była zbyt miłą. Wszyscy na nią z widłami, nożami, trójzębami, a Florid wskoczyła na nich i połowa nich została zabita. Potem bała się znów walczyć z nimi. W nocy smutna poszedłszy na górę, na której się urodziła siedziała smutna i wyła. Potem podniosła łeb i zobaczyła wschodzące słońce, które poraziło jej oczy co oznacza, że była ślepa. Od tamtej pory wilczyca była ślepia i ciągle samotna.

Magiczna przemiana

Pod koniec z wilka staje się → magicznego wilka, za pomoc innym, dobroć i chociaż ta osoba była dla niej niemiła to ona i tak pomagała. Na koniec odzyskała wzrok, ale ciągle nie ma przyjaciół. Na początku nie wiedziała co się z nią dzieje podczas zachodu słońca, ale potem zamieniła się w magiczne zwierzę. Nie wiedziała też co ma na plecach, a to były skrzydła. Początkowo Florid przewracała się, ale po kilku dniach już jej to coraz lepiej i lepiej i lepiej..., aż w końcu znudziło jej się bycie magicznym zwierzęciem. Ostatniej nocy roku wilczyca prosiła i błagała o zniszczenie tego, ale zamiast tego dostała magiczny naszyjnik. Kiedy mówi "proszę o skrzydła i magiczną moc" wtedy zamienia się w niego.

Magiczny naszyjnik porwany!

Niestety wilkom spodobał się naszyjnik i postanowiły go ukraść. Do Florid podszedł jakiś wilk i powiedział, żeby zamknęła oczy bo ma dla niej niespodziankę. Podczas niewidoczności wilczycy wilk ukradł naszyjnik i pobiegł daleko i daleko. Zastanawiała się co ma teraz zrobić. Myślała, że może złodziej jej odda zgubę, ale po tygodniu nie odzyskała. Wtedy ktoś ją przebudził ze snu i nikogo nie zobaczyła, ale zobaczyła naszyjnik i list. W liście było napisane.

Witaj i przepraszam za kłopot. Chciałem tylko wypróbować i zobaczyć co się z tym dzieje kiedy my śpimy, albo coś w tym stylu. Jeszcze raz przepraszam, przepraszam... Nie chciałem Ci robić strachu, ale chciałem wypróbować tylko klejnot. 

Jeszcze raz przepraszam

*******

Po tej wiadomości zdziwiła się. Nigdy nikt jej czegoś tak miłego nie napisał.

Poznany nadawca listu 

Po kilku dniach poznała tego tą nadawczynią postu, a jak poznała nadawcę? Przechodząc przez drogę słyszała rozmowę dwóch wilków. Jeden do drugiego powiedział, że ukradł cenność, ale go oddał. Drugi wilk się strasznie wkurzył bo wiedział, że to jest najważniejsza rzecz, aby zabrać jej naszyjnik. Bardzo zależało mu na naszyjniku i postanowił zabić nadawczynie listu, czyli siostrę-bliźniaczkę Florid. Wilczyca się tego nie spodziewała, ale jej to przebaczyła. Siostra, Andie, ostrzegła, że jeszcze raz jej będą kradli naszyjnik i żeby uciekała, bo wtedy nie będą wiedzieć gdzie jesteś. Uciekła daleko jak się dało i po raz drugi trafiła na terytorium ludzi. Ludzie zaczynali Ją atakować, a Florid też. Nie bała się bo pamięta, że kiedyś ich pokonała. Wtedy ona nie wiedziała, że mają specjalną ochronę.

Florid zostaje uwięziona przez ludzi

Akurat wtedy nie udało jej się pokonać ludzi. Ludzie Ją złapali i uwięzili na wieki wieków. Była ich posłanką, która ma pomagać w zabijaniu wilków, ale nie chciała im powiedzieć ani słowa. Miała im odgryźć łeb i zjeść żywcem, ale jej się nie udało, bo mieli ją na smyczy jak psa. Florid była przez chwilę spokojna, bo miała plan. Że jak oni zrozumieją, że nie chce już być niegrzeczna to ją puszczą. Na razie ludzie uważali Ją za dobrą i puścili Ją ze smyczy, a ona uciekła i biegła ile ma sił w nogach. Udało jej się uciec od ludzi, a ludzie uważali się za naiwnych, bo przecież ona ich nabrała. Florid miała szczęście, że udało się jej uciec.

Ucieknięcie od Anurii

Florid tak uciekła, że nie zauwarzyła o tym, że nie ma jej w Anurii. Była bardzo zdziwiona gdy nie wiedziała gdzie jest. Wtedy jakieś coś powiedziało jej, że już nie jest w Anurii. Wilczyca bała się, że po pierwsze nie wie gdzie jest, a po drugie to, że nie wie co do niej powiedziało. Głos dziwny powiedział jej wszystko o Anurii. Mówiło, że Anuria to tylko wstrętna kraina, w której nikt nie jest zaniedbywany. Florid powiedziała, że Anuria to nie jest to co o niej mówiła nieznana postać. Postać powiedziała, że do Anurii 2.000.000 km. Wilk musiał przejść długą drogę i musiała zebrać jedzenie. Zabrała kilka kur i jednego gołębia.

Przejście długiej dorgi

Floridi przeszła 40000 km. Brakowało jej wody. Jeść to się przeżarła, ale jej ciągle chciało się wody. Miały dni, tygodnie, miesiące i ciągle nie doszła do celu. Potem ktoś do niej powiedział, że jak chce wody to dostaniesz ją tylko musi jej powiedzieć gdzie jest Anuria. Wilczyca była tak pochłonięta mową "JA CHCĘ WODE!", powiedziała, że do Anurii 39534 km. Nie wiedziała, że to byli ludzie. Chcieli Ją ukarać śmiercią za to, że ich oszukała. Florid w samej chwili usłyszała szepty ludzi. Pobiegła i biegła na północ czyli w dobrym kierunku. Zostało jej jeszcze 2958 km, bo biegła tak jak najszybsze zwierzę, które sto razy okrążyło w sekundę jeden stadion. 

Charakterystyka

Dobroć

Florid jest dobra i miła. Zawsze lubi pomagać, ale nikt jej się za to nie odwdzięczy. Chociaż jest niewidoma to jakoś radzi sobie. Raz jej mówiono, że jak Ty komuś pomożesz, to kiedyś oni też Ci pomogą. I dlatego pomaga, bo jest samotna.

Niewinność

Wilczyca nigdy nie była winna i do tej pory nigdy nie była. Jest dobra ponieważ, jej życie zależy od dobra, a nie od zła. Każdy zawsze mówi, że jest winna wszystkim! Że powinna być wygnana! A ona i tak wie, że oni jej nie lubią i zamiast na inną osobę zwalić problem, to każdy problem zwalają na nią, chociaż jest niewinna.

Strach

Florid jest bardzo strachliwa jak i płochliwa. Jak wszyscy wiedzą, jest nielubiana i też przez "strach" wyśmiewana, pchnięta i wiele innych rzeczy, których byście nie chcieli wiedzieć. Raz została nawiedzona w śnie przez Zmora. Wtedy na początku dnia zobaczyła tą samą postać co w śnie i uciekła do stada. Potem wszyscy uciekli tak samo Florid, a potem ją wszyscy obwiniali o to, że sprowadziła tego potwora.

Latanie

Podczas nieobecności innych wilków Florid dostaje skrzydła (czyli w nocy). Wtedy frunie po niebie i patrzy na ziemię z wysokości. Podczas lotu czuje się wesoła, ale jej nie pojawia się pycha i zapomina o wszystkich problemach. O tych najgorszych i trochę gorszych.

Wielkie marzenia

Wilczyca zawsze ma marzenia takich jakich żaden wilk nie miał. Przykładowymi są: zdobycie przyjaciół. To jej jedyne marzenie świata, które do 19 roku życia się nie spełniło. Drugim przykładowym jest to, że chciała by znać swoją rodzinę. Nie wie jak wygląda jej matka, ojciec i reszta rodziny. Trzecim jest by stać się człowiekiem i pokazać wilkom (jeśli to czytasz Cleo to napewno nie dotyczy Twojej Cleo). Florid nie umie żyć bez marzeń.

Bardzo mądre pomysły

Tak jak jest napisane w jednym z treści "Życiorysu" wymyśliła plan. Dlatego jej to wszystko dobrze wychodzi, ale nie chodzi o złe pomysły, ale dobre. Bardzo lubi wymyślać plany i snuć różne pomysły. Żaden wilk nie miał takich pomysłów jak Floo.

Znajomości

Kalipso

Wpadły na siebie po drodze. Kalipso szukała dogodnego schronienia przed deszczem. Aż poszedł na polowanie, na północ Anurii, a jej pozostawało szukanie jaskini. Natknęła się na Florid, która robiła to samo. Po kilku minutach znalazły schronienie i nie były zbyt zadowolone z faktu, że muszą tam siedzieć razem. Rozmowa się nie kleiła i atmosfera była napięta. Florid zaczęła rozmowę, początkowo Kalipso odpowiadała tylko jednosylabowymi słowami. W końcu rozmowa zaczęła ją wciągać. Ona Florid miały podobne, samotnicze usposobienie. W końcu przestało lać i obie wilczyce poszły na przechadzkę i odtąd są znajomymi a wszyscy zapomnieli o Azkazjanie.

Ciekawostki

  • Jest nielubiana przez innych.
  • Wilczyca jest niewidoma.
  • Nigdy nie zgrzeszyła.
  • Jest osobą pomocną i zaradliwa.

Florid na swoim miejscu urodzin.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki