FANDOM

Artykuł w edycji
Forever MemorybyCleo.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Cleopatera.

Forever True Life

zwana FTL

Female picto.png
Klacz
Zajęcia Komputer -Oprogramowanie Szkolnych Komputerów i System Bezpieczeństwa
Rodzina
Małżonek Tale Vanil
Dzieci pragnie
Rodzice Hope light i Blue Heart
Rodzeństwo Bright Light (brat) i najmłodszy White Dream
Dziadkowie Light, Heart
Krewni Light, Heart
Forever True Life (Wieczne Prawdziwe Życie) — córka Hope Light i Blue Hearta, siostra Bright Light  i White Dream  , wnuczka Hope Night, Love light, Sweet Blueberry i Catch Heart . Mały pegaz o wytrwałym, nieśmiałym serduszku.

Wygląd

Umaszczenie FTL jest ciemno bądź jasno szarym pegazem. 

Grzywa

Posiada niebiesko pomarańczową grzywę i ogon.

Oczy

Oczy ma niebieskie od obydwojga rodziców.

Ozdoby

Gdy urośnie otrzyma kolczyki i sukienkę. Kiedy dorosła otrzymała wedle zamówienia ozdoby.

Ubranie

W gości ma ubranie wyszyte i zapłacone przez Hope Light. Kiedy dorosła otrzymała wedle zamówienia szarą sukienkę z jej pasmami grzywy i znaczkiem.

Znaczek

Nie posiada znaczka ale prawdopodobnie to będzie albo uczucia lub Dar..

Minęło sporo miesięcy i otrzymała upragniony znaczek-  Komputer z myszą.

Osobowość

Nieśmiałość Jest bardzo nieśmiała. Często zwana pegazem nieśmiałego klejnotu. Najlżejszy hałas może u niej wywołać ucieczkę.

Ambitna

Jest bardzo ambitną klaczką. Uwilebka naukę i zabawy. Jest molem książkowym i molem nauki.

Szczera

Jest szczera jak jej matka. Niwe lubi nic ukrywać i woli to wyjawić wcześniej, niż ciągnąć w nieskończoność. Czasami jej szczerość może sprawić ból w serce.

Historia

Narodziny

Urodziła się w Ponyville jako 2 źrebię Hope Light i Blue Heart. Lekarze nie dawali szans że Hope light urodzi dziecko. Jednak ona nie poddawała się. Gdy urodziła FTL poczuła przypływ natury by walczyć o dziecko. Kiedy je wychowywała wraz z mężem, przekazywała dużo miłości i poświęcenia, bo dzieci są najważniejsze prawda?

Przedszkole i Szkoła

Mała klacz uczyła w Ponyville w przedszkolu z innymi komunikować się. Gdy skończyła przedszkole,przeszła do szkoły w Ponyville. W szkole Ponyville poznała wiele osób i ich umiejetności. Gdy dorosła odkryła swoje przeznaczenie komputer.  Nawet znalazła przyjaciela i przyjaciółki: Cut Tie Cook , Tester Play , Funny Rabitt , Anastazja z którymi przeżyła dzieciństwo.

Dorosłość

Kiedy dorosnęła spotkała się z przyjaciółmi a oni opowiedzieli jej przebieg wydarzeń.  Tester Play uwielbiał gry na baterie i gdy skończył szkołę postanowił dokończyć to co potrafi i pojawił mu się znaczek, Cut Tie Cook lubiła ciasta i potrawy jako dziecko. Pewnego dnia mama CC wyszła na chwilę zostawiając mąkę i jajka. Mała kaczka postanowiła zrobić ciasto z pomocą placka. Zrobiła placek i gdy upiekł przyprawiła go cukrem. Pojawił się jej znaczek. Funny Rabitt   uwielbiała zwierzęta w szczególności króliczki. Jej rodzice kupili dla niej króliczka nazywając Śmiałek. Zaopiekowała się i zaprzyjaźniła. Przez opiekę pojawił się jej znaczek, i prowadzi hodowlę,  Anastazja  właśnie nie pamięta, ale jej wyjaśniła że jej znaczek to 3 kwiaty : Róza, Tulipan i Chaber. Za dziecka uwielbiała woń kwiatów i pewnego dnia rodzice kupili 3 kwiaty do ozdoby. Ona je pochwyciła i ułożyła na stole w bukiecik i pojawił się jej znaczek.  Cutie Cook nie dostała znaczka pomimo miała zapęd do cukiernictwa. Forever True Life też opowiedziała jak doszło do jej znaczka. Teraz pracuje w firmie produkującej części do komputera.

Znaczek

  • Jej znaczek to komputer z monitorem , klawiaturą i myszką. ( Przedstawia jej talent)

Zainteresowania

  • Komputery i PC
  • Muzyka
  • Moda
  • Przyroda

Przypisy

  • Postać wpadłam sama na pomysł.
  • Nazwa 3 nazwowa została natchniona przez Sarę :3

Cytaty

Klik Klik i zdjęcie w mig!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki