FANDOM

Namida Baishunpu
Płeć Kobieta
Miejsce zamieszkania Konohagakure
Rodzina Kakashi Hatake (Partner)

Namida Baishunpu jōninka z Konohagakure. Jest żoną szóstego hokage - Kakashiego Hatake. Mają dwójkę dzieci, które są bliźniaczkami. Ma starszą siostrę, która chodzi po świecie grając w shogi. Nim poznała Kakashiego czuła wstręt do samej siebie, uważała ludzi za potwory, którzy przed dobą ukazują dobroć, a tak naprawdę krzywdzą cię w każdy możliwy sposób. Uległa klątwie nienawiści i żyła jako kryminalista, która chciała niszczyć każdemu szczęście. Oczywiście była dziewczyna, która próbowała odebrać jej życiową miłość, ale w końcu Kakashi wybrał Namidę i pobrali się.

Osobowość

Jako Człowiek

Kobieta wydaje się życzliwa do każdej osoby, szanuje swoich przyjaciół i nie ważne ile razy ranili jej serce. Kocha Kakashiego całą sobą i chce, aby byli razem do końca. Rozumie uczucia innych, nie poddaje się tak łatwo (chyba, że przejmie nad nią klątwa nienawiści), pragnie zdobyć jak najwięcej przyjaciół, doprowadzić świat do pokoju, a przede wszystkim żyć godnie i szczęśliwie.

Wpływ Klątwy Nienawiści

Klątwa nienawiści sprawia, że Namida popada w smutek, a wtedy czuje przypływ negatywnej energii. Nienawidzi każdego kto ją skrzywdził i próbuje zniszczyć jego szczęście w taki możliwy sposób jaki ta osoba chce jej zrujować życie. Tak naprawdę nie potrafi skrzywdzić jedną osobę, którą jest Kakashi Hatake, chociaż mówi mu brzydkie słowa, a potem przeprasza. Dla niektórych bywa nieprzyjemna, okrutna, podła, wredna i egoistyczna.

Wygląd

Namida jest wysoka, ma duże piersi, ma idealną syletkę ciała, ma fioletowe włosy, które mogą być rozpuszczone albo zapięte w długi kucyk. Nosi brązową koszulę bez rękawów z dużym dekoltem, krótkie czarne spodenki, długie czarne buty z lekkim obcasem.

Umiejętności

Biografia

Przeszłość

Ciężkie Chwile

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza łzy.
  • Jedyną osobą, którą powstrzymuje jej klątwę nienawiści jest Kakashi Hatake.
  • Uwielbia grać w Shogi.

Cytaty

Do Kakashiego:

Do Naruto:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki