FANDOM

Idun Storm, obrończyni.
IdunbyJuliababy0
Idun bez zbroi.
Imię i nazwisko Idun Storm
Przydomek "Ida"
Płeć Samica, wilczyca
Wiek Na lata wilka szlacheckiego - 5 lata

Na lata ludzkie - 22

Rasa Wilk szlachecki
Ranga Obrończyni, Wojowniczka Klanu Wilczego Księżyca
Miejsce zamieszkania Las, później dom we wiosce, w którym mieszka z Juliette
Rodzina Dwójka braci i trzy siostry
Status Żyjąca, samotna
 Idun (pod pełnym imieniem Idun Storm) - Wilk szlachecki która żyje z człowiekiem o imieniu Juliette. Towarzyszka Juliette, oraz członkini Stowarzyszenie Klanu Wilczego Księżyca.

UWAGA! PROSZĘ O NIEEDYTOWANIE TEGO ARTYKUŁU - EDYTUJĘ GO TYLKO JA!!

Historia 

Idun urodziła się we wiosnę, wraz ze swoimi pięciorga rodzeństwa. Niestety, Idun była tą jedyną, która musiała opuścić rodzinę wraz ze swoim bratem, który miał żółte oczy (Reszta z miotu miała brązowe oczy). Dlaczego została wyrzucona ze swoim bratem? Ponieważ, jeśli wilki szlacheckie mają żółte oczy, oznacza to, że spotkała na szczeniaka jakaś klątwa boga wilków. Niestety, brat został zabity przez stworzenie, którego nie pamięta, jak wygląda. Dlatego zaczęła żyć samotnie w lesie, do czasu, jak znalazła ją Juliette. Podczas zamieszkiwania w lesie, nauczyła się od starego wojownika, który przygarnął chwilowo Idę, jak walczyć mieczem. Znał pochodzenie Idun. W prezencie, podarował jej zbroję z herbem Klanu Wilczego Księżyca, oraz miecz. Niestety, zmarł. Była to najbliższa osoba Idun.  Ale dzięki niemu, Idun nauczyła się jak na przykład walczyć wręcz albo używać magii, która jest w stanie zrobić wszystko niż zwykła magia - magia ognia. Kiedy walczyła z jakimś człowiekiem, który strzelał z łuku, to została trafiona w udo i jednocześnie zraniona. W taki sposób, została znaleziona przez Juliette. Idun opowiedziała jej o wszystkim, i ją przygarnęła, ale słono za to zapłaciła - zapłaciła tym, że jej rodzina ją opuściła, i można powiedzieć, że została opuszczona tak samo jak Idun. Obydwie szybko się zaprzyjaźniły, ale jednocześnie musiały uciekać przed mieszkańcami wiosek, którzy chcieli je zabić za każdym razem. 

Wygląd

Idun jest wilczycą średniego wzrostu, ma 85,5 centrymetrów. To typowy wzrost dla wilków szlacheckich. Jej sierść jest biała, i pokryta w czarne łaty. Ponadto, może pochwalić się różowo - czarnym nosem oraz złotymi oczami. Jej zbroja jest wykonana z najwyższej jakości stali, z herbem Klanu, do którego dołączyła dzięki starcowi. Jej miecz, jest wykonany tak samo jak zbroja - Ma około metra długości.

Zbroja oraz miecz

Zbroja jest wyposażona w - dwie skórzane torby po dwóch stronach, hełm, oraz pas na swój miecz. Miecz jest z żelaza, uchwyt ma drewniany. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki