FANDOM

Kakashi Hatake
Imię i nazwisko Kakashi Hatake
Płeć Mężczyzna
Rodzina Namida Daisukidesu (Partnerka)

Kakashi Hatake  jest jōninem z Konohagakure, życiową miłością Namidy.

Ciekawostki

  • Pomógł Namidzie powrócić do normalnego życia, a w jej sercu zapanowała harmonia i pokój.
  • W wolnych chwila czyta książki, a kiedy siostra Namidy jest w odwiedzinach to gra w Shogi.

Cytaty

”Kiedy przechodziłem po Konohagakure to ujrzałem piękne, długie i brązowe włosy, zielone oczy, a wtedy wiedziałem wyraźnie, że należą do ciebie. Pokochałem cię od pierwszego wejrzenia. Bardzo cię kocham.” – do Namidy.

”Pragnę ci pomóc, żebyś przestała nienawidzić ludzi, wychodziła w świat. A moje serce zawsze będzie tylko po twojej stronie. Nigdy cię nie opuszczę.” – do Namidy.

”Było wiele dziewczyn, które chciały mnie mieć na wyłączność, ale tylko ty sprawiłaś mnie o zawroty głowy. Myślałem o tobie cały dniami i nocami, chciałem po oknem śpiewać ci piosenki i pisać dla ciebie romantyczne listy.” – do Namidy.

”Twoje serce było przepełnione niepotrzebnym jadem do ludzi, atakowałaś każdego kto tylko próbował nas rozdzielić albo wylewałaś na nich swoją furię, która była zbędna. Proszę nigdy więcej tego nie rób, bo ranisz nie tylko innych, ale i siebie samą. Pozostaniesz samotna na wieki.” – do Namidy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki