FANDOM

Katsuko Dainamikku
Imię i nazwisko Katsuko
Przydomek
  • Kata (dla przyjaciół)
  • Płeć Kobieta
    Wiek 26
    Rasa Człowiek
    Miejsce zamieszkania Wioska ukryta w liściach
    Rodzina
  • Kakashi Hatake (partner)
  • Status Żyje

    Katsuko "Kata" Dainamikku [1] - Dorosła kobieta, animag potrafiający przemienić się w wilka. Partnerka Kakashiego Hatake, który także posiada umiejętności animaga. Miała w swej duszy siedem demonów: Gniew, Nienawiść, Smutek, Zazdrość, Śmierć, Cierń, Ciemność.

    Wygląd[2]

    Katsuko to kobieta o wychudzonej sylwetce, mająca jędrne pośladki, oraz bardzo duży biust. Posiada delikatne rysy twarzy, gładką cerę i bladą karnację. Ma duże, niebieskie, głębokie oczy, oraz długie, naturalne rzęsy. Jedno oko zaś lekko przykrywa grzywka. Swoje długie włosy w kolorze czekolady upina w kucyka. Rozpuszczone włosy sięgają jej za pośladki.

    Charakter

    Przed przemianą

    Katsuko miała złożony charakter, który jednak pozwalał na właściwe osądzenie sytuacji. Ciągle miewała napady złości, od dzieciństwa trzeba było ją uczyć opanowania, aby nie raniła innych okrutnymi słowami. Bardzo subiektywna, patrzyła na wszystko z własnego punktu widzenia. Miała dużą pewność siebie, choć rzadko ją okazywała. Na co dzień mogła przejawiać niezadowolenie i złość, chciała po prostu osiągnąć założony cel, potrafiła działać dyskretnie i z opanowaniem. Była uczuciowa, ale nie okazywała tego. Była bardzo zaborcza, już od dzieciństwa.

    Po przemianie

    Parę cech jak ciągłe napady złości, czy też właściwe osądzanie sytuacji zostało. Chociaż napady złości lekko zmalały. Teraz okazuje swą pewność siebie, nadal potrafi działać dyskretnie i z opanowaniem. Pokazuje swe uczucia. Potrafi oceniać ludzi niewiarygodnie prędko i właściwie! Całym sercem angażuje się w działanie. Nigdy nie odmówi pomocy, uśmiechając się tak jakby wszystko było dla niej łatwe. Jej niezwykły urok i wybuchowy, namiętny aspekt osobowości nieraz pozwalają wyrwać się z ram codziennej egzystencji i przeżyć ekscytujące przygody, które pozostawiają bogate wspomnienia. Posiada w duszy skarby miłości i poświęcenia. Pragnie żyć intensywnie i dla tego celu jest gotowa popełnić wiele nieostrożności. Jest bardzo kobieca, kokieteryjna i zmysłowa. Jej sex-appeal łamie serca mężczyznom, lecz Katsuko pokochała tylko jednego i był to Kakashi. Uwielbia przyjmować gości, i to wystawnie. Doskonale się ubiera, może służyć dobrą radą w dziedzinie urządzania mieszkania. Jako żona jest bardzo reprezentacyjna. Potrafi przezwyciężyć największe życiowe trudności. Jak winorośl, potrzebuje oparcia, by w pełni rozkwitnąć. Aby nie pokazać po sobie, że dana sytuacja wstrząsa nią lub wzrusza, nadmierną pobudliwość ukrywa pod pozornym chłodem. Posiada dar przewidywania znaczących zmian w swym życiu. Cechuje ją wielkie opanowanie, które pozwala stawiać czoła trudnym sytuacjom. Od najmłodszych lat sprawiała trudności wychowawcze, gdyż trudno nią kierować. Odczuwa silną potrzebę dawania czegoś z siebie. By odwieść ją od jakiegoś zamiaru, nie należy stosować siły, ale przekonać, że to nie leży w jej interesie. Z łatwością odkrywa głęboko zakamuflowane tajemnice. Niełatwo ją oszukać, gdyż czyta w cudzych myślach i sercu. Ma wrodzony zmysł dyplomatyczny, którym posługuje się z lubością. Seks to dla niej wszystko albo nic. Zdolna wszystko poświęcić dla swojego ideału, w jej przypadku wszystko może się zdarzyć... Dodajmy, że dysponuje sporą dozą cech męskich. Miłość jest dla niej głównym motorem działania. Wierzy i kocha, czyli przenosi góry. Długo pamięta wszelkie doznane przykrości i często nawet po długim czasie za wszelką cenę potrafi się zrewanżować. Sama nierzadko posługuje się ironią i ciętym dowcipem, lecz u innych tego nie toleruje. Cechuje ją też duża zaradność w trudnych sytuacjach. Jeśli ktoś „zajdzie jej za skórę”, czeka miesiącami, latami, aby się z nim porachować. Niepowodzenia znacznie bardziej ją drażnią, niż przygnębiają. Gdy wbije sobie coś do głowy, pracuje... i udaje jej się pokonać wszystkie przeszkody. Jest kobietą o silnej psychice, potrafi poradzić sobie w trudnej sytuacji, lecz nadużywa słów i przekleństw. Od dzieciństwa bardzo silna, lecz przez życie średnio mogłaby przejść samodzielnie. Obdarza innych wierną przyjaźnią, kobiety i mężczyzn, bez różnicy, a to rzadkość. Jednakże jej zachowanie wobec przyjaciół jest tak nierówne, że przyprawia o zawrót głowy. Wykorzystuje to, że łatwo wybucha, tylko by wyrównać rachunki. Jest bardzo przekorna, lubi mówić „nie”, sprzeczać się i upierać. „Co postanowione, to zrobione” to jej główna dewiza, nieco uciążliwa dla otoczenia. Ma w sobie coś tajemniczego, nieuchwytnego, co sprawia, że otoczenie zachodzi w głowę kim jest naprawdę. Chwyta w lot całość zagadnienia.

    Przypisy

    1. Od razu wyjaśniam kwestię "EJ BO PRZECIEŻ TO Z NARUTO JEST TY KOPIARO ONEONOENOENEONEONE1!111!!!". Faktycznie, pojawiają się tu postacie i miejsca z Naruto, lecz ich przeznaczenie i umiejętności są całkiem inne...
    2. Oryginalny artykuł, wygląd lekko przekształcony na sprawy Wiki

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki