FANDOM

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera.png

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Październik2014
Jest Warty Przeczytania!

Opis postaci

kodi :)

Kodi Cydlob jest wilkiem który płacze bo jest zabójcą i chce się przestać wybyć swojej zabójczej natury i nie chce dalej zabijać bo szuka przyjaciół tych prawdziwych nie zmyślonych czy multikonta mateusza. Ma on ukryte wiele tajnych symboli które mają jego magie ukryte na sobie. Jest czarodziejskim wilkiem (To prawda jest). Ma on zapłakane oczy bo musi zabijać żeby należeć do organizacji cursed ale on nie chce tam być i krzywdzić. innych.

Wygląd

On ma umarszczenie w zieleń ale w takie jakby plamki czy paski co pokazują, że ma bujne futro i wiele wiele odcieni zieleni oczy sa innego koloru. Błekit nie.

Osobowość

Zawsze trochę zabójca, ale chce być ogrodnikiem i robić ciastka z charakteru trochę ciotka B- Dane osobowe silnie strze żone-atta ale nie mogę o tym mówić bo sekret to jest :) jest miły ale zabija bo musi i lubi krew ofiar, jest mroczny i ale trochę pogodny i nie pije krwi tylko ssie.

Historia

Dawno temu był wampir, który ukąsił wilka który stał się zabójcą i rozum postradał AAAA! Ale wtedy on już nic nie czuł więc chciał już być dobry i dołączył do cursed gdzie z gronem wymyślonych przyjaciół razem zyskiwał przyjaciół (to kłamstwo) on zabijał ale nie wiedział o tym bo trucizna Iluzja Mu to zaślepiła w przed oczami. Na szczęście To już było I on się już dużo zmienił teraz. Teraz jest dobry :)

Rola

Był kiedyś zabójcom na usługach Nataz'sa ale teraz się zmienił i nie już jest taki jak dawniej i jego najbliższa rola w marzeniach i aspiracjach żyć owych jest być w ogrodniku

Ciekawostki

-cingle płace -artykuł poprawię później xD -został narysowany w na bazie w gimpie :D -umiem rysować w gimpie -umiem robić postacie

Cytaty

"Wole mieć być martwy i być w ogrodniku niż być w zabijaniu czy zabójcy!" - on sam(Kodi) "Lubię krew ale jestem wegetarianinem i nie tnę jej!" - znów on sam (czyli kodi)

Przekaz

Każdy może się zmienić jeśli tylko uwierzy w Swoją wewnętrzną siłę, w wewnętrzną Diwę. Kreujemy świat dla Siebie takimi jakimi jesteśmy. Nie twórzmy świata dla iluzorycznych masek, które przywdziewamy gdy panika każe nam zasłonić lico.

Galeria

Później

Więcej z Fandomu

Losowa wiki