FANDOM

Królestwo Kotów- ( z angielskiegoKingdom of Cats)- Górzysty obszar graniczący z Królestwem Anurią. Zamieszkiwany przez małe i duże koty. Kiedyś zamieszkiwany przez krasnoludy, olbrzymy i liliputy które przeniosły się  z pomocą podpisanego kontaktu z magicznymi wilkami. Królestwem włada Demelza  wraz z mężem Iwarxiwem.

Ogólnie

Magiczna bardzo duża leśna kraina górzysta granicząca z Anurią. Nazwa została wymyślona wraz z opowiadaniem. Jest 2 najstarszą krainą zamieszkiwana przez koty i jaszczurki.

Występowanie

Rośliny

W Królestwie Kotów rosną drzewa , krzewy i magiczne kwiaty. Niedaleko płynie strumień szczęścia.

Zwierzęta

Małe Koty

W Królestwie Kotów rośnie nieskończona liczba małych kotów żywiących się rybami i krabami sprowadzonymi z jezior.

Duże Koty

W Królestwie Kotów rośnie nieskończona liczba dużych kotów żywiących się rybami i krabami sprowadzonymi z jezior.

Jaszczurki

Nieliczna grupka mieszkańców wygrzewająca się na kamieniach czasami w jaskiniach. są mało rozmowni.

Miejsca

Pieczara Demelzy

Miejsce gdzie mieszka i wypoczywa Demelza z mężem wraz z swoimi dziećmi.

Grota Zjednoczenia

Tutaj są wszelkie narady i zgromadzenia.

Plac Trawy

Plac Trawy to centrum całej krainy. Mieszkają w jamach koty i codziennie wychodzą z nor aby się spotkać lub iść  do pracy.

Surowce

Surowcami tej krainy są:

Złoto

W krainie jest bardzo dużo złota. Jest to największe złoże Ludzie sprowadzają do krainy kotów swoje psy. Jednak przez utarg z kotami ludzie szukają gdzie indziej tego surowca. Można wykryć z pomocą magii złoże

Srebro

W tejże krainie są złoża magicznego srebra używanego do ozdoby i do podróży. Srebrowa właściwości lecznicze nieznane zwierzętom.

Śmierdzące Błoto

Niedawno odkryto te wykopalisko. Jest to mazista, śmierdząca ciecz w smaku i zapachu przypominająca błoto. Nie tylko odmładzania cerę ale jest świetnym ładunkiem obronnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki