FANDOM

Laura Soreness
ZOkbf7o
Imię i nazwisko Laura Soreness
Płeć Kobieta
Wiek 26 lat
Rasa Człowiek
Miejsce zamieszkania Kraina Cieni
Rodzina Maxim Soreness
Status Żyje
 Laura Soreness- Dwudziestosześcioletnia kobieta z Krainy Cieni , człowiek bez mocy o dobrym sercu. Żona władcy cieni Maxim'a o tym samym nazwisku , ale samą nie określa się mianem władczyni , chociaż teoretycznie ją jest.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Marca2017
Jest Warty Przeczytania!

Historia 

Urodziła się w Krainę Cieni w rodzinnie dobrych czarnoksiężników , jej rodzicom nie przeszkadzało to że jest człowiekiem , a nie cieniem. Niestety jej prawdziwi rodzice zmarli jak miała dwa lata i musiała zamieszkać u swojego kuzyna i wóujka że strony matki. Kuzyn zajmował się ją trochę jak siostrą ale dla bezpieczeństwa udawał złego. Od dziecka w przeciwieństwie do innych była dobra. , więc przez większość wczesnego życia była poniżania przez inne cienie i myślała że nie ma nikogo. Szybko pogodziła się że swoim  losem. Pewnego dnia w wieku dziesięciu lat przypadkiem odkryła drugą stronę swojego kuzyna , który okazał się być przeciw Caliscie. Kiedy miała szesnaście lat razem z kuzynem dowiedzieli się że , jego ojciec jest odpowiedzialny że jeden z planów królowej Cieni , który miał w założeniu pomóc w zdemaskowaniu buntowników. Była zima , jej kuzyn bał się że coś może się im stać jeśli go odkryją , więc postanowił znaleźć sposób aby jakoś uciec na początku wiosny z Laurą z ich domu. Prawie by im się udało gdyby nie to że Laurze kazano wyjść za Maxim'a. Dla szesnastolatki był to straszny dzień  , prawie go nie znała , bała się go. Pierwszy raz miała problem z którym kuzyn nie mógł jej pomóc. Nie chciała być z Max'em , ale niestety nie miała nic do gadania w tej sytuacji , mogła jedynie czekać. Był środek zimy a Laura wyszła za Maxim'a i zamieszkała z nim. Ciężko było jej się przyzwyczaić do nowego życia, w jej oczach Max nie był kimś godnym zaufania. Ale dzięki kuzynowi było jej o wiele lżej. Kilkanaście tygodni po ślubie dowiedziała się od kuzyna że został zdemaskowany , wtedy widziała go ostatni raz. Nie wiedziała co się z nim stało czy żyje , uciekł czy zginął. Jedyne co wtedy potrzebowała to wsparcie , była zrozpaczona całą sytuacją , myślała że nie ma co liczyć na pomoc od Maxim'a.
LiM

Laura i Maxim

Starała się ukrywać swój smutek przed mężem , bo bała się że  może go w jakiś sposób wykorzystać. W krótkim czasie okazało się jednak że Max jest inny co do niej , widział że jest jej ciężko i chciał jej pokazać że nie jest taki jaki ona myśli że jest. Próbował rozmawiać z nią , wesprzeć na swój sposób i pokazać jej że ją kocha. Często zdarzało się że mężczyzna bronił ją przed innymi Cieniami i mówił jej przy takich okazjach że nie pozwoli jej skrzywdzić, ku jej zdziwieniu. W miarę upływu czasu zaufała mu. Przez prawie 10 lat z Max'em , jej życie zazwyczaj płynęło tym samym rytmem. Nadszedł dzień gdy Calista została pokonana. Laura była z tego powodu nawet zadowolona , myślała że wiele zmieni się na lepsze. Jej zadowolenie nie trwało długo bo , nie wiedziała że Królowa kiedyś na wszelki wypadek wybrała Maxim'a na władcę. Bała się że on się zmieni. Obiecał jej że tak się nie stanie , ale mimo tego tak się stało. Stał się bardziej nerwowy i czasami na nią krzyczał , ale to nie było najgorsze. Przyzwyczaiła się już tego jaki jest jej los. Czasami wydawało jej się że ktoś ma wpływ na jej męża i dlatego on tak się zmienił. Pewnego dnia poznała 18letnią księżniczkę Caroline , która głęboko w środku jej współczuła , kiedy zobaczyła jak on ją traktuję.

Wygląd

Laura to wysoka kobieta o szczupłej sylwetce. Ma delikatne rysy twarzy , duże szare oczy i lekko różowe usta. Jej włosy są długie , lekkie i falowane o kolorze ciemnego blondu. Jej grzywką niekiedy zasłania jej oczy. Nosi jasno szarą długą sukienkę z ciemno szarym bolerkiem , baletkami oraz czarny długi szaliki. W uchu ma srebrny kolczyk z czarnymi kamieniami i piórami w kolorach od szarego do czarnego , który dostała od Maxim'a.

Osobowość

Laura to wrażliwa , delikatna , miłą a przede wszystkim dobra kobieta. Zasady panujące w Krainie Cieni nie wpłynęły na jej dobrą osobowość. Prawie wszystkiego się boi i nie potrafi się przeciwstawić silniejszym , często prowadzi to do tego że czasem Cienie ją męczyły. Potrafi pogodzić się z prawie każdym zdarzeniem. Ma silną psychikę. Jest zamknięta w sobie oraz niekiedy potrzebuje dużo czasu by komuś zaufać. Stara się ukrywać swój smutek związany z jej problemami. Jest bardzo wrażliwa. Nie potrafi patrzeć na ludzkie oraz zwierzęce cierpienie. Jest w stanie pomóc innym. Nie potrafi kłamać w każdym razie jej to nie wychodzi. Uważa się za osobę słabą oraz myśli że nie pasuje do krainy Cieni i że tak naprawdę tylko Maxim ją tu trzyma. 

Rodzina

Rodzice Laury zmarli jak miała dwa lata. Jest jedynaczką. Ze strony matki posiada wujka i kuzyna , z którymi mieszkała. Z kuzynem dobrze się dogadywała i był on jedyną osobą której Laura ufała , strasznie przeżywała jego stratę. Jej mężem jest Maxim. Mimo że została zmuszona do ślubu z nim , to mu ufa i jest do niego bardzo przywiązana , chociaż chcę żeby był taki jak kiedyś.