FANDOM

Luna Plenitudo
IMG 20160811 154312.jpg
Imię i nazwisko Luna Plenitudo
Płeć Kobieta
Wiek 16
Rasa Człowkiek
Miejsce zamieszkania Kraina Ludzi
Rodzina Evelyn Plenitudo (matka),

Adrien Plenitudo (ojciec) , Lux Plenitudo ,(Siostra bilzniaczka)

Status Zyje
Luna Plenitudo ( Łac: 'Luna- księżyc , Plenitudo - pełnia) 16letnia , dziewczyna z małej wioski w świecie ludzi. Ma siostrę bliźniaczkę , ale są nie podobne. Pochodzi z pół magicznej rodziny. 
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera.png

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Marzec2016
Jest Warty Przeczytania!

Historia

dziecinstwo

Od dzieciństwa była miła i pomocna , z czego była znana. Luna nigdy nie miała problemów z rodzicami , ale za to zawsze miała je z siostrą Lux , która nigdy za nią nie przepadała , wiecznie coś do niej miała. Kiedy mogła dokuczała Lunie , ale nigdy nie chowała za to urazy. Pewnego dnia gdy zdążył się " wypadek" podczas zabawy z siostrą , uratował ją rok starszy Andrew , od tego dnia byli przyjaciumi.

Jak odkryła magiczne zdolności

Jak
Luna PlenitudobyFlower.jpg
już wcześniej wspomniano siostry nie przypadały za sobą , każdego dnia można powiedzieć że się od siebie oddalały , ale  przyjaźń Luny i Andrew rosła w siłę. Gdy on odkrył swoją moc w wieku 16 lat powiedział że nawed jak ona jej nie bendzie miała nic się nie zmieni. Ale ich miasteczko skrywa pewną tajemnicę  , mimo że czarodzieje , ludzie i obdarzeni ciemną mocą czrno księżnicy , nazywani też cieniami żyli razem już wiele lat  , nikt nie spodziewał się że władczyni ciemności coś planuje. Przed 15 urodzinami Luny i Lux wyczuła że jedna z nich może jej pokrzyżować plany i stawiała na  tą z dobrym sercem. Więc postanowiła ją unieszkodliwić zanim zdobędzie moc by ją pokonać . Pewnego dnia Luna była nad jeziorem z przyjacielem oczywiście. Nagle coś ich zaatakowało , Andrew stanął w obronie przyjaciółki która wtedy jeszcze nie mogła się obronić , lecz jego moc ludu i śniegu była zasłaba by pokonać to coś , więc sam był w nie ciekawej sytuacji. Gdy Spostrzegła że mu coś grozi nagle też coś w niej "za świeciło" , nieświadomie w tym momęcie pokonała stfora po czym straciła przytomność. Obudziła się wieczorem w domu. Rodzice byli szczęśliwi że odkryła swój talent , a jej siostra była wściekła jak nigdy, wyszła na zewnątrz. I nagle sama coś też w niej się pojawiło , dostała tą samą magię co jej siostra tylko że jej była ciemna a Luny dobra.

Luna w krainie wilków

To miał być zwykły dzień w życiu Luny , miał lecz taki nie został. Zainteresowała się historią Królowej Cieni  , na jej nieszczęście jej siostra zrobiła to samo. Dziwnym sposobem Lux zaczęła rozmawiać z Królową cieni , która obiecała jej że pomoże pozbyć się Luny i powiedziała jej zaklęcie , które jej w tym o pomoże.

Luna nie zdawała sobie sprawy z tego co planuje jej siostra , więc spokojnie siedziała w swoim pokoju z książką. Nagle przychodzi jej siostra , i zaczęła robić to co jej powiedziała  Królowa cieni. Luna nie wiedziała co się dzieję , ale gdy to spostrzegła zaczęła się bronić. Niestety coś poszło nie tak i Luna wpadła do dziwnego portalu który pojawił się z znikąd , Lux to się podobało bo zniknęła , a rodzicą powiedziała że coś je zaatakowało. Ale wcześniej widział wszystko Andrew , który przyszedł  do Luny , na razie postanowili o tym nie mówić i dowiedzieć się o co tak naprawdę chodzi. 

Luna po wyjściu z portalu była strasznie osłabiona i nie miała jak się bronić w nowym miejscu , musiała znaleźć jakieś schronienie , lecz ciężko było jej wstać i iść. Nagle w ciemność zobaczyła parę biało-niebieskich oczu , to coś było coraz bliżej niej. W pewnym momencie z ciemności ukazał się Wilk , na początku mimo tego iż była słaba chciała go zaatakować , tym czym może , ale Wilk nie uciekał usiadł i poczekał aż Luna opuści rękę. Nie chciała tego zrobić bo się bała wilka , więc ten do niej podszedł i dał się pogłaskać. Wtedy Wilk powiedział " nadal się mnie boją czy mi ufa" , Luna była w szoku że zwierze przemówił , a on że człowiek rozumie co mówi , przez to dziewczyna straciła przytomność.

Kilka godzin później obudziła się w jamie , na początku myślała że to sen i jest w domu , ale po chwili zauważyła gdzie jest. Była zdziwiona że wilki jej pomagają, zawsze słyszała jak ktoś mówi że one są złe , ale pozory mylą. Życie wśród wilków bendzie trudne ale tylko z ich pomocą może wrucic do domu. Niestety bendzie to bardzo trudne Królowa ciemności mimo tego że jest zamknięta rośnie w siłę wkrótce bendzie mogła uciec ale i tak czeka ją wiele nie bezpiecznych przygód. 

Tytuł

Luna pod opieka niektórych wilków , odzyskała sprawność i siłę. Kilka dni po przybyciu Nastolatki , do "domu" wilków przybyła tajemnicza Wilczyca, podeszła do Luny i przedstawiła się jako Nora. Wilki były zdziwione jej przybyciem. Nora i Luna rozumiały się jakby były jednego gatunku (oczywiście Nora jest człowiekiem i wilkiem ale Luna o tym nie wie) .Dziewczyna była zdziwiona że Wilk ją rozumie , chwilę myślała że coś się za tym kryję .

Pewnego dnia gdy obie przechadzały się po lesie , Luna była ciekawa tego czemu Nora jest tak ją zainteresowana. Nagle poczuły że coś je obserwuje , Wilk zasugerował powrót ale było już za późno. Tajemnicze stworzenie wyskoczyło by je zaatakować , był to demon stworzony przez Panią cieni , miał on się on pozbyć Luny i Nory przy okazji. Przez to że młoda czarodziejka nie wiedziała kim jest Nora , postanowiła chronić wilka. Lunie szło dobrze stworzenie padło , ale tylko chwilowo gdy była odwrócona demon zaatakował ją od tyłu. Upadła obok rwącej rzeki. Było mało czasu Nora musiała wsiąść sprawy w swoje ręce. Ryzykowała tym że Dziewczyna dowie się że jest człowiekiem , ale jej życie liczyło się bardziej. Po zamianie , stanęła do walki , swoją Czarną magią pokonała stfora. Odetchnęła z ulgą. Luna z bulu staczała coraz bliżej rzeki , Nora złapała ją w ostatniej chwili. Musiała zanieść ją do swojego domu. Potem gdy Luna się ocknęła , Nora powiedziała jej jak było i wszystko wytłumaczyła. 

Porwanie

Luna od kilku dni ciągle siedzi zamyślona , zaczęło to martwić Nore. Kobieta postanowiła porozmawiać z nastolatką , usiadła obok niej i próbowała o czym tak myśli. Luna zaczęła mówić jak tęskni za rodziną , bliskimi i przyjacielem. Najbardziej rozgadała w się o Andrew i miała wtedy rozmarzone oczy. Nora przypuszczała i chciała się upewnić , czy ona   czegoś do niego nie czuję. Zapytała się o to. Luna nie chciała odpowiedzieć , chociaż sama nie wiedziała. W rewanżu zapytała Nore o Corvi'ego. Nora tak samo nie wiedziała co powiedzieć , w tym momencie dziewczyna zaczęła się delikatnie śmiać. Niespodziewanie Nora usłyszała że ktoś chodzi po jej domu , na początku pomyślała że to Corvi , ale było to bez sensu , bo  nie dawno od nich wyszedł , a raczej niczego nie zostawił. Zeszła na dół i zobaczyła dwójkę Cieni , próbowali ją zaatakować , ale Nora skutecznie obroniła się przed nimi. Kiedy przez okno zauważyła że rudo włosa czarnoksiężna ma Lune , wybiegła po nią , wtedy trafiło ją zaklęcie cienia. Kobieta upadła. Cienie chciały porwać ją i Lunę. Nora szybko zamieniła się w wilka i natychmiast się schowała pod drzewem za swoim domem. Wrogowie myśleli że uciekła. Gdy Nora była pewna że ich nie ma poobiegła w stronę lasu mając nadzieję , że Corvi nie jest daleko i jej pomoże.
IMissYou.png
Luna leżała nieprzytomna w lochach w świecie Cieni. Nagle poczuła że ktoś lub coś próbuje ją obudzić. Gdy otworzyła oczy zobaczyła swojego najlepszego przyjaciela Andrew. Zaczęła mu mówić jak zniknęła , z skąd się tu wzięła. Po chwili ciszy powiedziała że za nim tęskni , on powiedział jej to samo oraz ją przytulił. Po
LunaCry.png
chwili zaczęła czuć że to był jednak cień , zanim jednak spostrzegła że to sen
L&A.png
zaczęła płakać. Nie miała swojego naszyjnika nie mogła uciec. Było jej źle z tym że jest tam sama , pierwszy raz tak się bała. Niespodziewanie zaczęła słyszeć głos który mówił jej że nie jest sama i musi być cierpliwa. Chwilowo czuła czyjąś obecność. Usiadła pod ścianą , próbowała zasnąć , lecz nie mogła spać przez zimno.

Wygląd

IMG 20160225 103558 529.jpg

Wiem nie wyszła :D

 Luna to wysoka i szczupła nastolatka. Ma krótkie brązowe włosy , na grzywce ma niebieski pasemek przypominający księżyc ma szare oczy i bladą skure.Miej więcej na łopatce z prawej strony ma znamię. Nosi niebieską kurtkę ze złotymi elementami , a pod nią sukienkę w 2 kolorach niebieskiego. Ma też naszyjnik w kształcie księżyca który dostała jak zdobyła moc. 

Osobowości

Ogólnie jest miła i życzliwa. Przez ostanie wydarzenia w jej życiu nabrała pewności siebie. Jest wrażliwa , durzo marzy ale nie ma jakiś specjalnych,   szczególnych marzeń. Stała się dzielna i pomysłowa ale gdy coś wymyślił trudno jej to wybić z głowy , często zdaża jej się nie słuchać innych , stara sie być nie zależna. Lubi pocieszać swoją rodzinę i przyjaciela gdy jest to poczebne. W głębi duszy jest bardzo delikatna , prawie bez przerwy stara się nie pokazywać że coś jest nie tak. Łatwo wpada w przygnębienie.

Magia

Siła jej mocy to księżyc i noc. Jej moc jest jasna , czyli w przeciwieństwie do siostry dobra , ponieważ jej moc została zbudowana na tym co czuje do przyjciela a jej siostry przez nie nawiść do niej. Źródło jej mocy to naszyjnik w kształcie pół księżyca a jej bronią jest różdżka.

Naszyjnik

Jak j
Księżyc.png

Naszyjnik Luny XD

uż wspomniano jej naszyjnik jest w kształcie pół księżyca. Jest koloru srebrnego. Nie posiada zdobień. 

W tym medalionie kumuluje się cała moc Luny , oznacza to że bez niego nie może czarować , a jeśli został by zniszczony  w najlepszym wypadku straciła by móc , w najgorszym mogła by nawet umrzeć. Jest on nierozłączną częścią dziewczyny oraz jej znakiem. 

Różdzka.

Wkrótce... najpierw muszę ją narysować he he.

Rodzina

Jej rodzice to Evelyn i Adrien Plenitudo , ojciec jest czarodziejem i rodzina z jego strony ,  ale matka nie tak samo jej rodzina. Jej jedyną siostrą jest jej bliźniaczka Lux , która jej nie nawidzi. Ale ich rodzice kochają obie tak samo mocno. Ma dużą rodzinę ale trudno ją wymienić.

Przyjaciele

Jej najlepszym przyjacielem jest Andrew , bardzo dobrze się z nim dogaduje , czasem się kłócą ale jak Luna mówi nie potrafi się na niego długo gniewać.  

Ciekawostki

  • Wierzy w duchy  i myśli że pomagają kiedy jest to potrzebne.
  • Siła jej mocy jest zależna od fazy księżyca , czyli w czasie pełni jest najsilniejsza , potem jej siła spada aż w trakcie nowiu jest najsłabsza potem rośnie do pełni i cykl się powtarza.
  • W czasie zaćmienia księżyca jest jej słabo.
  • Gdy używa silnej magi jej oczy lśnią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki