FANDOM

Mighty Thunder

Ognisty lew

MightyThunderbycleo
Ognisty Lew
Samiec
Zajęcia Porucznik
Mighty Tunder zwany też -( potężny grzmot ang.) - Ognisty lew ojciec Iwarxiwa mąż  Boltanyy.Porucznik od spraw bezpieczeństwa i jakości broni.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Luty2017
Jest Warty Przeczytania!

Ogólnie

Ognisty porucznikowi lew pełen trwogi.

Wygląd

Urodził się z szmaragdowymi oczami  białym umaszczeniem oraz  z czarną grzywą z płonącym ciemnoniebieskim ogniem. Jego znaki szczególny ognista głowa lwa na klatce pojawiła się gdy pokonał przywódcę za młodu na treningach.

Osobowość

Wytrwałość

Dla niego nie bycie wytrwałym pokazywało słabość bycia nikim. Dlatego nie ukazuje słabości.

Cierpliwość

Jest bardzo cierpliwym ojcem i mężem.

Ośli Upór

Jak sobie coś postawi to to musi zostać spełnione.

Wyrozumiałość

Jest bardzo wyrozumiałym lwem.

Opiekuńczość

Opiekuńczość to jego drugie imię  uwielbia opiekować się rodziną i przyjacielem ognistym feniksem Xawerym.

Historia

Narodziny

Urodził się wraz z bratem Królestwie   Kociej Ziemi tak jak jego syn i jego żona. Jego rodzice Power i Stronger Jego brat Rains Dance  różnił się od niego  jedynie odwrotnością koloru. Trzeci brat Igo który był szary z białymi łapami podbrzuszem i pyskiem czarnym ( prawdopodobnie jego grzywa byłaby w barwach czerwonego ognia. Urodził się bez płuc więc nie przeżył.

Dorastanie

MT świetnie dorastał ale jak zmarł pierwszy brat a teraz drugi biedny lewiek załamał się. Z pamięci możemy wnioskować wygląd jego braci jakich zapamiętał.  (Był czarny a z wiekiem ujawniła się grzywa srebrnobiała. Oczy odziedziczył różowe po matce . Niestety  brat MT zmarł mając kocią chorobę. Nie było lekarstwa na miejscu i lwy ginęły  starsze przeżywały ale on był młody. Zabrała także jego rodziców. On przetrwał.) Chciał skoczyć w lawę ale powstrzymały mu sylwetki rodziców patrzących prosząco by tego nie robił. Ale gdy chcial skoczyć po raz 3 pojawił sie ptak nezwykły piękny ptak ktory go przekonał by tego nie robić.Z relacji ( Xawery MT  poznal  nad lawą kiedy siedział załamany. Znał jego rodziców i zobaczyl ich rozmawiających z synem. Podlecial do niego mówiąc że z checią zostanie jego przyjacielem. MT się zgodził ) Zaprzyjaźnili się i zostali najlepszymi przyjaciołmi Poszedł by się wyszkolić i dzięki królowi został generałem i posłańcem.

Miłość

Poznał ją na szkoleniach. Niosła królowi śniadanie. Nie była magiczna a zwykła. Zagadał do niej param ram tak się zaczęło ^^

Potomek

Urodził mu się jedyny syn który magię  w późniejszym okresie starszym, w postaci płonących kuli z łap.

Wychowanie

Wychowali go na dobrego króla i przywódcę.

Śmierć

Zmarł na kocią chorobę jak jego rodzice.

Relacje

Żona

Syn

Król

Umiejętności

Walka z pomocą magii

Walka z pomocą białej broni

Walka z pomocą kłów pazurów i siły fizycznej

Zainteresowania

  • Walki kun fu
  • tańce
  • muzyka
  • przyroda
  • magia

Ciekawostki

  • Miał braci ale jeden zmarł po porodzie drugi jak zaczął dorastać.
  • Nigdy nie miał problemów

Galeria