FANDOM

Miranda
[[Plik:

Miranda3.png

Miranda.png

|250px]]
Imię i nazwisko Miranda
Płeć Kobieta
Wiek 500 lat(nieśmiertelna)
Rasa Człowiek (do wieku 20 lat) , Czarodziejka
Ranga Bogini
Miejsce zamieszkania Shiningway , Świątynia światła
Status Żyje

Miranda - Bogini Wody z Shiningway , jedna z pierwszych czarodzieji z jest najstarsza z nich , ma 500 lat. 

Historia

Miranda urodziła się środkiem lata na dużej wyspie Avalon. Rodzice Mirandy byli władcami Avalonu , ale ona nigdy nie czuła się jak księżniczka. Jej najlepszym przyjacielem był demon Nirgum , którego tożsamość ukrywała od kąd się poznali. A jej dzieciństwo było spokojne. Kiedy Miranda obchodziła swoje dwudzieste urodziny , na wyspie pojawiła się Agnes. Wszystko zapowiadało się dobrze , puki wszyscy nie dowiedzieli się kim jest Nirgum. Miranda bała się że mogą go skrzywdzić i zaczęła go bronić. Kiedy to nie działało Agnes potajemnie uwolniła jej moc. Kobieta była w szoku kiedy zobaczyła swój wygląd i moc. Nirgum kiedy nikt go nie pilnował uciek w stronę brzegu. Wieczorem tego samego dnia Agnes wytłumaczyła wsztko młodej czarodziejce. Po kilku tygodniach Miranda zamieszkała w Shiningway. Gdzie przez kilka lat uczyła się jak urzywać swojej mocy. Podczas jej nauki połowa jej domu została spalona przez intrygę Calisty i Nirguma. Jej rodzina oraz połowa mieszkańców zginęła reszta zmieniła miejsce zamieszkania a nie liczni zostali odbudować swój dom z pomocą z Shining. Miranda obwiniała się że nie zdołała ich uratować , na szczęście Agnes udało się ją chociaż trochę pocieszyć. Po tym razem z Nią postanowiła walczyć z Calistą aby nie dopuścić do tego kolejny raz. Nie wiedziała że Nirgum był także w to wymieszany.

 Poznanie Rafaela i początek zawiązku

​Okolo 20 lat po tym jak stała się Boginią do ich grupy dołączył Rafael. Miranda czekała na niego w ich bibliotece, aby się z nim przywitać. Kiedy Rafael wszedł do środka , Mrianda stała i patrzyła się w okno. Mężczyzna był ewidentnie zauroczony czarodziejką oraz nie wiedział co do niej powiedzieć. Miranda po chwili zauważyła jego zakłopotanie. Jednak po krótkim czasie udało im się dogadać , a on przeprosił ją za nienajlepsze pierwsze wrażenie. Miranda pomagała mu podczas treningów , a on szybko się uczył. Pewnego dnia , po kilku latach znajomości , Rafael podszedł do Mirandy i zaczął jak przy niej czuję , na końcu rozmowy powiedział jej że jest w niej zakochany. Miranda za pierwszym razem odrzuciła jego uczucie , pod pretekstem że ich różnica wieku jest za duża , po tym odrazu udała się do swojego pokoju. Naprawdę była zaskoczona jego słowami , nie wiedziała na początku czy może z nim być. Kilka dni później , Mężczyzna usłyszał jak ona zwierzała się Agnes , opowiadała jej o wszystkich swoich obawach związanych z Rafaelem. Kiedy wyszła zobaczyła go i zrozumiała że on słyszał wszystko co o nim powiedziała. Kiedy Rafael chciał coś do niej powiedzieć , Miranda uciekła. Po namowie Czarodziejki Światła​ , postanowił pójść jej poszukać. Wieczorem
Mir.png
Rafael znalazł ją na balkonie wpatrzoną we gwiazdy. Miranda nie zauważyła że Rafael wszedł do niej na balkon. Po chwili Kobieta poczuła że ktoś dotyka ją po ramieniu. Odwróciła się i zobaczyła Rafaela. Mężczyzna próbował zapewnić ją że nie musi się nic obawiać , a ona próbowała ukryć przed nim ukryć że się czego kolwiek się boi. Wtedy on obiecał jej że przy nim będzie bezpieczna i żeby się przy nim niczego nie bała. Wtedy Miranda przytuliła się do Niego. Wtedy czarodziej powiedział jej że cieszy że poznał ją z innej strony oraz że przez to bardziej jest w niej zakochany. W tej chwili para pocałowała się. Agnes patrzyła się na nich z uśmiechem i była zadowolona ze wkoncu są razem. 

Wygląd

jako Bogini

Jest szczupła i wysoka.Ma krótkie czarne falowane włosy z niebieskim pasemkami w trzech różnych odcieniach. Jasne oczy w kolorze morskiej zieleni oraz lekko różowe usta. A na twarzy z prawej strony pod okiem posiada bliznę. Ma długą cyjanową sukienkę z dłuższym tyłem oraz ciemno niebieskim , pół przezroczystym materiale na wierzchu oraz pół przezroczyste ​, morskien , długie rękawy. Jej buty są koloru niebieskiego. Nosi bransoletkę z muszelką która daje jej moc oraz niekiedy maskę w dwóch kolorach niebieskiego pod którą ukrywa blizne.

Jako człowiek

​Jej włosy są wtedy bez pasemków. Jej blizna jest nadal widoczna. Zazwyczaj nosi długą , niebieską sukienkę z ramiączkiem po jednej stronie oraz jasno brązowe sandały na obcasie. Także na swoją bransoletkę i maskę.

Osobowość

Miranda to spokojna , miła i przyjazna kobieta. Wygląda na bardzo poważną osobę , ale bardzo łatwo ją rozbawić. Jest opiekuńcza i wrażliwa oraz bardzo dobrze potrafi ukrywać uczucia i emocje oraz nie lubi o nich rozmawiać. Czuwa nad tym by jej najbliżsi , byli spokojni i szczęśliwi , często zapominając przy tym o sobie. Zawsze służy dobrą radą i pomocą. Ciężko u niej z zaufaniem i jest bardzo pamiętliwa , więc ciężko ją ubłagać do przebaczenia. Jest mądrą i ostrożną kobietą , zawszę stara się być dzielna oraz opanowana. Niekiedy brak jej pewności siebie , ale strach nie jest w stanie jej sparaliżować , jedyne co potrafiło by to zrobić to smutek. 

Moc

Rodzina i Przyjaciele

Rodzina

Przyjeciele

Rafael

Miranda4.png

Miranda i Rafael

Z Bogiem słońca Miranda zna się już od ponad 400 lat. Jest od niej młodszy o 20 lat.  Pierwszy raz zaczęli być razem kilka lat po poznaniu , gdyż Miranda długo czuła że nie powinni być razem. Byli ze sobą wtedy około 250 lat. Po walce po której kobieta została z blizną Rafael zaczął inaczej zachowywać się co do niej , wtedy Miranda przestała mu ufać oraz poczuła się odzucona przez niego , więc wtedy ona przestała z nim być i ograniczyła spodkania z nim do minimum. Po około 200 latach po ich powrocie Rafael zdał sobie sprawę że źle zrobił dzięki Molly i Layeli. Miranda wybaczyła mu to i obecnie są razem.

Miranda mimo różnicy wieku bardzo kocha Rafaela. Po tym jak poprosił ją o wybaczenie , znów zaczęła mu ufać. Wie że może na niego liczyć i czuję się przy nim bezpiecznie. Jest w stanie poświęcić wiele dla niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki