FANDOM

Morgan-
Received 1122608661161529.jpeg
Samiec , dorosły Catus , o mocy ciemności, obecnie mieszka w dawnym królestwie Catusów. Jest wrogiem dobrych Kotów i tak ich nie nawidzi , poza jedną kotką.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera.png

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Wrzesień2016
Jest Warty Przeczytania!

Historia

Urodził się jako pierwszy z rodzeństwa , przez pierwsze 3 lata dorastał sam. Nagle pewnej jesieni zyskał dwójkę rodzeństwa , bardzo się z tego cieszył i od początku zajmował się bratem i siostrą. W sumie przez 6 lat jego życia nie było z nim problemów , zaczęły się gdy zaczął się uczyć , bardzo interesowała go czarna magia , chciał ją poznać ale mu nie pozwalali. Wszystkie Cstusy w jego wieku mogły uczyć się swojego talentu a jego od niego odciagano. Jego rodzice wiedzieli że to kwestia czasu , jego ciemna moc coraz bardziej będzie go przyciągać. Rówieśnicy powoli domyślali się czemu on się nie uczy i zaczęli go unikać , nie był z tego smutny ani zły. Szybko się z tym pogodził. Pewnego razu do jego wioski przybyła nowa kotka , obrazu ją zauważył przez to że lubiła pływać , a większość Catusòw nie lubiła. Nie czuł się przy niej że jest jedyny inny. Szybko zaprzyjaźnił się z nią , spędzał z nią dużo czasu.

Wygląd

Morgan jest wysokim Kotem. Jego futro jest białe w niektórych miejscach go brak ,a ogon szary. Posiada czarne oraz czerwone łaty , najwięcej uwagi przyciąga szczała którą ma na prawej stronie głowy.Ma ciemno różowe i zaostrzone oczy. Nosi na sobie Czerwono-czarno-szarą szatę oraz szary bandaż co wyjaśnia to że ma on blizny.

Osobowość 

Gdy był młody troszczył się o swoje rodzeństwo ,ale zawsze coś pchało go na złą drogę. Mimo że był mądry po woli się temu poddawał. Obecnie jest chciwy , przebiegły i niemiły  niekiedy okrutny ale dla jednej kotki jest inny.  

Stosunek do Catusòw

Morgan nienawidzi Catusòw które są po dobrej stronie , uważa ich za wrogów , pragnie by Królowa Alba zniknęła. Koty po jego stronie nie traktuje z szacunkiem co sprawia że się go boją. Generalnie nie cierpi Catusòw. Chociaż jest jednak ktoś do kogo czuję coś innego , jeszcze jako mały Catus zakochał się w Thunder. Nigdy nie pozwoliłby jej skrzywdzić , w razie czego nawet ją obroni.

Moc 

Ciekawostki

  • Na początku miał być kotką 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki