FANDOM

Namida Daisukidesu
Imię i nazwisko Namida Daisukidesu
Płeć Kobieta
Rodzina Sannoto Kamachi (Ojciec)

Bairu Daisukidesu (Matka)
Kakashi Hatake (Partner)
Yumemiru Kamachi (Siostra)

Namida Daisukidesu jōninka z Konohagakure. Życiowa partnerka Kakashiego. Jest najmłodszym dzieckiem Sannoto Kamachi i Bairu Daisukidesu, i młodszą siostrą Yumemiru Kamachi. Była bardzo źle nastawiona do ludzi, ponieważ w czasach szkolnych i problemów w domu kunoichi uznała, że wszyscy ludzie to potwory, którzy ranią innych. Czasami mówiono, że w nią wstępował demon.

Kiedy poznała po raz pierwszy Kakashiego była oczarowana tym mężczyzną i jego uśmiechem. Od razu czuła silne bicie serca przy jego obecności. Doznała nowego uczucia jakim jest miłość. A ten jego uśmiech sprawiał, że Namidzie za chciało się żyć normalnie bez agresji. Wtedy nie wiedziała, że były inne dziewczyny, które chciałby go mieć na wyłączność.

Kiedy inne dziewczyny, a w tym najlepsza przyjaciółka podle ją potraktowały to przestała funkcjonować normalnie. O mały włos nie doszło do samóbójstwa, lecz dziewczyna otrząsnęła się myśląć o ukochanej osobie - Kakashim. Jej nienawiść z każdym dniem rosła, a w tym czasie Hatake była poza osadą. Namida opuściła osadę, aby żyć samotnie i musiała przemyśleć kilka spraw. Niektórzy myślieli, że została kryminalistką i byli tacy, którzy chcieli ją zamordować.

Wkrótce Namida doszła do siostry, która przez jakiś czas zajęła się młodszą siostrą i powiedziała, że Kakashi ją kocha, i czeka na nią, ponieważ chce mieć ją za żonę. Namida szybko postanowiła powrócić do ukochanego i nie przejmowała się uwagami dziewczyn. Kiedy przybyła do osady to przed barmą czekał zamaskowany mężczyzna, a dziewczyna rzuciła mu się na ramiona. Pobrali się. Nastał dzień, że Namida została Hokage, a potem urodziło im się potomstwo, o którym marzyli.

Wygląd

W Konohagakure została opisana jako piękno Ukrytego Liścia; Namida dla większości mężczyzna była atracyjną kobietą. Świadectwem tej urody był fakt odziedziczyła "najpiękniejsza kobieta świata".

Dominującą cechą są jej włosy ogólnego wyglądu fizycznego. Jako z nielicznych eksperymentowała z fryzurami i ubiorami. Po dziejszy dzień ma długie, brązowe włosy, które zapina w kucyk. Rozpuszcza je tylko przed siostrą i ukochanym, a wtedy tylko oni mogą dotknąć jakie są miękkie i delikatne. Jej włosy sięgają do kolan, a jej grzywka prawie zasłania lewe oko.

Ma delikatne rysy zielonych oczu, które od razu przykuwają wzrok mężczyzn. Potrafią przykuwać każdego człowieka do siebie, które w pewnym sensie chcą zdobyć uznanie, zaufanie i przyjaźń. Czasami wzrok potrafi zmienić się na chłodny, a wtedy mówi, żeby nie zbliżać się, bo może być źle. Jej wrok na życzenie może zmienić się w Sharingana lub Mangekyō Sharingana, a nawet Rinnegana.

Nosi tradycyjny uniform jōnina, ma duży biust

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza łzy, a nazwisko miłość.
  • Tylko Kakashi sprawia, że Namida ma ochotę żyć normalnie.
  • Postać jest taka sama jak autorka.
  • Kiedy wszyscy się od niej odwrócili to Kakashi pomógł jej powrócić do normalnego życia, gdy chciała popełnić samobójstwo.
  • W domu ma dużą garderobę pełną różnych ubrań.

Cytaty

”Dzięki tobie powracam do normalnego życia. Uratowałeś mnie, wyciągnąłeś z odmętów ciemności i nienawiści do ludzi, abym mogła żyć w spokoju i harmonii. Dziękuję ci za wszystko.” – do Kakashiego.

”Dobrze przestanę atakować każdego człowieka, który tylko próbuje mnie skrzywdzić co nie jest łatwe jak sam cię drażni jakimiś prowokującymi słowami, po których masz ochotę oddać.” – do Kakashiego.

”Mówią, że to ja jestem egoistką, ponieważ mówię tylko o sobie, a tak naprawdę nie jest. Czy ty też tak uważasz?” – do Kakashiego.

”Czemu w niektórych ludziach musi być zazdrość o nasz związek i o to, że chcemy być razem? Czy musimy zawsze się kłócić?” – do Kakashiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki