FANDOM

Natalie Storm
SnowStorm
Imię i nazwisko Natalie Storm
Płeć Kobieta
Wiek 16 lat
Rasa Pół czarodziejka , pół czarnoksiężna
Miejsce zamieszkania Lunar Village
Status Żyje
Natalie Storm - Szesnastoletnia pół czarodziejka pół czarnoksiężna o mocy śniegu z plemienia Gwiazda Nadzieji. Adoptowana córka Gawina i Blaire. Jako dziecko straciła rodziców.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Sierpnia2017
Jest Warty Przeczytania!

Historia

​Dzieciństwo​: początki , porwanie i życie w świecie Cieni.

Natawychw urodziła się środkiem wiosny , była pierwszym i jedynym dzieckiem Samanty i Zachary'ego. Jej rodzice byli członkami plemienia broniącego spokoju w Lunar Village o nazwie Gwiazda Nadzieji. Do pierwszego roku jej życia większość miała się dobrze , aż do pewnego letniego dnia. Rodzice dziewczynki pojechali razem z Blaire i Gawinem szukać ostatniej części klucza , do odzyskania ich starej siedziby schowanego w jaskini nad rzeką. Rodzice dziewczyny zginęli podczas walki z cieniemi, osłabiona matka dziewczyny została zepchnięta do rzeki. A ojciec został zabity w jaskini przez cienie przy próbie pomocy Gawinowi. Natalie była wtedy w domu z opiekunką , której nie udało się obronić jej przez Sarą , która przyszła po nią po śmierci rodziców. Gdy władcy plemienia przyszli do jej domu było już za późno , Natalie już nie było.

Sarah próbowała wychować dziecko tak aby w przyszłości mogła się do czegoś przydać , chciała by Natalie była bezusznym cieniem. Natalie ciężko było odróżnić dobro od zła ,  ale zawsze czuwał nad nią duch Samanty , starający się naprowadzić na właściwą drogę. Sarah i ci którzy to zauważyli próbowali jak najbardziej zwalczać wpływy jej matki. Jako dwunastoletnia dziewczyna już nie udało jej się powstrzywać skutków ich działań. Słuchała ich i postępowała tak jak jej każą.

​Ucieczka i odnalezienie przez

Nowe życie

Wygląd

Z twarzy jest podobna do swojej mamy. Natalie jest wysoka , ma bladą skórę , delikatnie różowe usta i jasno niebieskie duże oczy , długie brązowe włosy z jaśniejszymi końcówkami. Najczęściej ubiera się w czarną bluzę z kapturem z uszami , pod spodem ma białą bluzkę z krótkim rękawem. Czarne długie getry i białe buty. W plemieniu przy ludziach najczęściej musi ubierać sukienki , nie jest z tego powodu zadowolona. Wyjątkiem jest czerwona sukienka którą często nosiła jej matka. 

Osobowość

Natalie przez to że dorastała w krainie cieni pod wpływem manipulacji z ich strony , bardzo łatwo ulega wpływom otoczenia. Stara wyćwiczyć w sobie stanowczość i silną wolę aby naprawić to co próbowały z nią zrobić cienie. Uparta , nie lubi jak się jej rozkazuje , chcę być samodzielna. Jest zamknięta w sobie i nie lubi rozmawiać o swoich problemach , próbuje się nie wychylać i ukrywa prawdziwą siebie. Stara się nie pokazywać jaka jest delikatna. Nie ufa ludziom i ciężko nawiązuje kontakty międzyludzkie , mimo że jest miła oraz szczera. Najważniejsza dla niej jest rodzina i bliscy którym może zaufać. Jest niestabilna psychicznie , trudno jej zapanować​ i ciągle walczy ze swoją drugą ciemną połową , mało kto wie że w połowie jest cieniem. W nerwach niekiedy nie jest w stanie nad sobą zapanować , może nawet stać się nie bezpieczna. Uważa siebie za inną , a jej największym marzeniem jest być taka jak inni i pozbyć się mocy cienia. Bardzo szybko się uczy , jest zdolna ale nie znosi porażek i łatwo się zniechęca kiedy coś wiele razy jej nie wychodzi.

 Moc 

Rodzina i Przyjaciele

Dziewczyna to córką Samanty i Zachary'egon Storm. Gdy miała rok jej rodzice zginęli , a on została porwana. Jedenaście lat później przypadkiem została​ znaleziona i rozpoznana przez liderów plemienia Gwiazdy Nadziei , Gawina oraz Blaire. Para adoptowała młodą nastolatkę. Ze strony swoich biologicznych rodziców nie zna żadnej rodziny , chociaż bardzo chciała by ją poznać.