FANDOM

Omega

Żona przywódcy

Omega wyndbain
Female picto
Żeńska
Zajęcia Towarzyszenie przywódcy
Głos
  • ? (oryginalny)
Rodzina
Małżonek Alfa
Dzieci Dino
Krewni  ?
Omega - Matka Dina i żona Alfy. Wierna matka i partnerka. Umiera w objęciach Alfy. Szerzy dobro. Córka Olicji i Gamera. Omega posiada 1 siostrę Elanę i 2 braci Segala i Gralina . (Artykuł napisany ku mojej mamie <3).

Cleo to ja ale nie dołączyłam do opowieści, bo opowiadam ją.

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Wrzesień2014
Jest Warty Przeczytania!

Opis Postaci

Jest partnerką przywódcy Alfy. Jest matką Dina i najlepszą przyjaciółką dla Alfy i Demelzy. Ona jedyna nie otrzymała mocy. Jest najwierniejszą matką i bardzo oddaną. Umiera u boku Alfy zastrzelona strzałą w serce. Nie za bardzo ufa Azkabeuszowi ale przed śmiercią rozmawia z nim o królestwie.

Wygląd

Umaszczenie

Jest śnieżnobiałą wilczycą z długą  bardzo gęstą puszysta sierścią jak puch i  przystojną grzywką.

Oczy

Urodziła się z przepięknymi  niebieskimi oczami.

Budowa

Jest muskularna i bardzo dobrze umięśniona i rozbudowana na godną królowę.

Dodatki

Często nosi koronę specjalne buty i pas uskrzydlony otrzymany od króla wilków dzięki którym frunie z pomocą swojej magii. Przed śmiercią architekt trafia do Dina który przekazuje córce by schowała w królewskim tajemniczym skarbcu.

Osobowość

Jest bardzo spokojną, opiekuńczą, czułą, wierną, lojalną, odważną, rozważną wilczycą, matką oraz żywicielką dla swojego potomka. Oddaje życie za niego wraz z mężem.

Rola

Jej rola była jedna wychować przyszłego potomka i w razie niebezpieczeństwa umrzeć za niego. Coś spełniła swoja rolę, a prochy znajdują się na pograniczu Anurii rozsiane przez wiatr.

Historia

Narodziny

Urodziła się w Anurii jako mały uroczy szczeniak lecz rodzice są znani, ale będą ukazani nieco potem.

Omega jak była małym szczeniakiem by Cleopatera

Rodzice Omegi postanowili że jak urośnie zostanie żoną przywódcy. Urodziła się w piaskowej jamie niedaleko wodopoju.

Miała być żoną innego przywódcy, ale los sprawił, że spotkała Alfę. Tamten należał do złych. Choć miała wybór, wybrała dobro.

Wychowanie

Rodzice wychowali ją na godną i lojalną córkę. Chcieli by była przywódczynią stada, ponieważ miała w sobie królewska krew. Rosnęła przy nich na drożdżach i rozpoczęły się obowiązki.

Obowiązki

Obowiązkiem było dbanie o swój lud i rodzinę. Było jej ciężko ale powoli dawała rady.

Praca

Pracowała jako potmkini krolewskiego rodu. Ucząc sie wszystkiego + trafiła do usług wojowników i kuźni gdzie każdy musiał znać podstawy.

Życie w cierpieniu

Została porwana przez jedno stado. Miała im pilnować szczeniąt oraz być rozpłodową. Dla niej to było cierpienie. Ciągle być bitym i gwałconym.

Uwolnienie

Aż pewnego dnia Jeden strażnik trzymający klucze zemdlał z głodu że klucze do niej poleciały otworzyła i znalawszy pokarm który był do niej a schowany przez nią w razie jak  będzie potrzebowała  podała strażnikowi  który odwdzięczając się pomógł jej w nocy w ucieczce. Potem dowiedziała się że przybył na teren ich niesiony przez jeleni z przebitym sercem. i trzymając kartkę ( Chcemy serca królowej) Alfa który zauważył na wieściach piękną samice w której się zakochał( Omegę) przyjął do stada i dowiedziawszy się że jest z królewskiego rodu wziął do rodziny. Wiko przeżył  dzięki ziół i magii i stał się członkiem królewskich pracowników.

Życie u boku Alfy

Pokochała Alfę od pierwszego wrażenia. I wszędzie z nim podróżowała. Poznała wszystkich znajomych królów  i nie tylko. Wszyscy ją pokochali i polubili,

Narodziny Dina

Dino urodził się wczesną wiosną. Zawsze pragnęła szczenięta.

Podjęcie Decyzji

Śmierć

Ginie u boku Alfy chroniąc syna.

Pośmiertne ukazywanie się

Ciekawostki

  • Nikt nie wie dlaczego Omega urodziła się całkowicie biała. Jej matka była szarawa a ojciec brązowy. Przypuszczali, że to z strony dziadków lub znak.
  • Jedynie odkryto przez przepowiednie Demelzy. Omega była aniołem Alfa drugim aniołem.

Cytaty

- Cichutko syneczku, jutro nastanie dzień, a my wyruszymy

- ,,Czas abyś i ty dostał naukę od ojca

- Kochanie zabierz syna i powiedz co chciałeś mu powiedzieć

- To śnieg, Chroni nas przed mrozem i służy jako zabawa i picie

- Synu kiedyś odejdę i ty musisz objąć panowanie nad Anurią.

Przekaz

Omega jest prawdziwą matką. Przekaz sam nakłania się w osobie.

Galeria

Omega/Galeria

Omega w koronie w mświetlegwiazdbycleo

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki