FANDOM

Palabra

Przywódczyni Wygnanych

Kier-Palabra-XRubinx
Samica
Zajęcia gnębienie innych

uczestniczenie w wojnach

Rodzina
Małżonek Tango
Dzieci Mikulia, Gumilia
Rodzice Arte (matka)

Kyle (ojciec)

Rodzeństwo Retrica, Lukana
Dziadkowie Ruth (babcia)

Lephe (dziadek)

Krewni Nekaterina

Primera

 Palabra (z hiszpańskiego słowo) - wilczyca, wygnana z Echelonii. Matka dwójki dzieci, przywódczyni oddziałów Wygnanych.

Piosenkę w artykule Palabra najchętniej zadedykowała by swoim kochanym siostrzyczkom i mężusiowi.

Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Stycznia2017
Jest Warty Przeczytania!

Ogólnie

Wilczyca, wygnana z Echelonii. Przywódczyni Wygnanych.
Znak-palabry-by-xrubinx

Znak Palabry, pojawiający się w alarmach lub wyryty na drzewach.

Wygląd

Sierść

Palabra ma pomarańczową, zadbaną sierść. 

Oczy

Palabra ma czarne, piękne oczy. Czasem, kiedy chce się komuś przypodobać (np. na ważne spotkania), zakłada fioletowe soczewki.

Naszyjnik

Naszyjnik Palabry został własnoręcznie zrobiony przez Nekaterine. Otrzymała go w prezencie od Nekateriny za przyjaźń i oddanie po pierwszej wojnie.

Historia

Dzieciństwo

Palabra miała smutne dzieciństwo - jej rodzice zmarli, kiedy miała 8 lat. Opiekowały się nią starsze (wówczas 10-letnie) siostry - Lukana i Retrica.

Treningi

W akcie zemsty, siostry postanowiły nauczyć się walczyć, aby zemścić się na ,,aniołkach, które zabiły rodziców. Rozpoczęto zacięte treningi - marzeniem Palabry było walczyć u boku największego łotra w całej Echelonii i wykonać zamach na władzę, na aniołki i na wszystko, co wiąże się ze śmiercią jej rodziców. Palabra ćwiczyła rzuty, wykopy, ciosy, cięcia i nokauty. 

Bunt sióstr

Po kilku latach, Palabra miała 11 lat a Lukana i Retrica 13. Starsze siostry pomyślały, że lepiej jest czynić dobro. Długo negocjowały z siostrą odejście, ale Palabra nie dała za wygraną. Niedługo po tej rozmowie Retrica umarła (chyba wiecie, z czyjej łapy). Lukana pozostałą chwilę przy siostrze, ale kiedy po kilku dniach Palabra zobaczyła, że Lukana piszę list do nieba w którym pozdrawia mamę i aniołki oraz przyznaję że chce być dobra, Lukanę czekał ten sam los.

Samotność

Palabra jako sierota zamieszkała w kartonie. Wiele wilków chciało ją przygarnąć, podobno interesowała się nią nawet Anuria i Orzechowija. Palabrę bardzo to peszyło. Wpadła na pomysł, żeby ukraść manekin wilka, narysować na nim siebie i oblać go keczupem. Władze się domyśliły i sprawy nastoletniej sieroty poszły w niepamięć. Palabra nie słucha wilków i innych stworzeń, które wytykają ją łapami i krzyczą ,,o, to ta sierotka!".

Dorastanie

Palabra dorastała w lesie (i do lasu powróciła w dorosłości - z prochu powstaniesz, w proch się obrócisz). Chodziła do małej, leśnej szkółki. Jej tymczasowi opiekunowie (tygrysy) wykupili jej darmowe lekcje karate przy wodospadzie. Jej nauczycielką okazała się Ohme. Palabra trenowała wraz z nią. Po pewnym czasie Ohme była coraz bardziej zniechęcona do lekcji. Często chodziła do piwniczki za wodospadem i wynosiła z niej pudełka. Palabra jeden raz poszła razem z nią. Okazało się, że Ohme chce rozwieść się z Thattem. Palabrze to bardzo przeszkadzało, bo kochało obu fałszywych rodziców. W pudełkach były zdjęcia zmarłych z rodziny Palabry. Wilczyca źle się z tym czuła, więc wyrzekła się Ohme i Thatta. Zamieszkała sama i osiadła się na granicach pewnego państwa, w małej drewnianej chatce.

Pierwsza miłość

Tango i Palabra spotkali się podczas Święta Echeloni. Palabra z początku nie odwzajemniała zauroczenia, ale wilki postanowiły spotkać się bliżej. Spotkali się pod drzewkiem. Tango przyniósł kwiaty i czekoladki. Palabra pojawiła się tam. Od tego czasu Tango zakochał się w Palabrze i wicewersa. Palabra wyszła za Tanga a następnie urodzili parę dzieci - Mikulię i Gumilię.

Dorosłość i Echelonia

Palabra dorosła i zamieszkała na wschodniej części Echelonii. Za planowanie zamachów oraz usiłowanie zabójstwa Legionu Przeznaczenia została wygnana.

Wojny i sojusze

Palabra zbierała armię. Namawiała wiele wygnanych do działania w szeregach drużyny. Dobroczynne wojska Echelonii po kilku miesiącach zgodziły się na wojnę. Wojna zaczęła się szybko. Palabra czuła się z tym nieswojo. Podeszła do niej młodsza wilczyca, której trzeba było pomóc w dokarmieniu małych zwierząt. Przedstawiła się jako Nekaterina. Palabra musiała się naprawdę mocno wahać. To, co by zrobiła zniszczyłoby jej reputacje jako mistrzyni zła. Jednak się zgodziła i pomogła Nekaterinie. Były od teraz przyjaciółkami, pomagały sobie a Palabra przeciągnęła Nekaterine na ciemną stronę mocy. Od tego czasu Palabra nigdy nie widziała Tanga. Jest możliwość, że dołączył do dobroczynnej armii Echelonii.

Czasy obecne

Palabra mieszka w lesie, na wygnaniu, z dożywotnim zakazem powrotu do Echelonii.

Relacje

Fałszywi rodzice (Ohme i Thatto)

Podczas beztroskiego dorastania w lesie Palabra uwierzyła, że Ohme (samica) i Thatto (samiec) to jej prawdziwi rodzice. Była z nimi bardzo żżyta i kochała ich bardziej niż własnych rodziców, pomimo, że nawet nie poznała.

Siostry

Palabra bardzo kochała swoje siostry. Wierzyła, że będą jej wierne nawet podczas jej przemiany w bandytkę. Wilczyca nie wytrzymała, ponieważ wraz z jej tranformacją obrała tok myślenia, że Lukana i Retrica będą jej służącymi

Małżonek

Palabra po Wojnie Exo Knights vs. Echelonia nie utrzymuje kontaktu ze swoim mężem.

Dzieci

Palabra sprawiedliwie zdecydowała, że Mikulia będzie pod ochroną taty, a Gumilia mamy. Z Mikulią Palabra nie widziała się od 2 lat, a Gumilia jest utrapieniem, ,,trudnym dzieckiem czy też, jak czasem wyraża się Nekarina ,,pryszczem totalnym.

Inni wygnańcy

Niektórzy wygnańcy lubią Palabrę, inni nienawidzą. Palabra stara się zbytnio nie zawadzać im ich planów i spełniać ich, często bezinteresowne zachcianki.

Nekaterina

Nekaterina jest wyjątkową osobą w życiu Palabry. Uratowała ona jej życie na pierwszej wojnie z władzami Echelonii. Jest jej krewną.

Primera

Krewna Palabry.

Dalsi kuzyni, rodziny krewnych

Palabra tak właściwie ich nie zna.

Znajomi i nowo poznani

Relacja z Aramilią

Wróg numer 1.

Relacje z członkami Drużyny Życzeń

Wrogowie.

Relacje z członkami Legionu Przeznaczenia

Wrogowie.

Relacja z Rakhle

Znajoma.

Relacja z Sakirą

Znajoma.

Relacja z Enitią

Znajoma. Świadkowa na jej ślubie z Tangiem.

Relacja z Terinem

Znajomy. Świadek na jej ślubie z Tangiem.

Relacja z Primerą

Znajoma i krewna.

Umiejętności

Pisanie wierszy

Palabra kiedyś pisała wiersze o miłości.

Żonglowanie

Taki tam niepotrzebny talent.

Gotowanie

Czy robienie własnych zupek z proszku zalicza się do gotowania?

Umie współpracować

Czy to umiejętność?

Osobowość

Zalety

Hojna

Palabra w sumie jest hojna, ale szanuje pieniądze i rzeczy. Wilczyca potrafi się dzielić i kiedy coś jest jej niepotrzebne a ma tego dużo, rozdaje na prawo i lewo.

Pracowita

Palabrze nie przeszkadza ciężka i żmudna praca, sądzi, że da radę wszystkiemu, co spełnia jej marzenie.

Ambitna

Palabra sięga w przyszłość i obmyśla każdy ruch tak, aby wyszło jej to na dobre

Wady

Bezczelna

Jeśli Palabra kogoś obraża, to ten ktoś ma gwarancję, że nigdy nie pokaże się publicznie. Palabrze obojętna jest obecność ludzi. Ta wada prowadzi ją również do zguby min. po tym, jak nazwała Królową Echelonii ,,śledziowym łebkiem.

Wścibska

Palabra lubi niszczyć czyjąś prywatność, śledzić inne wilki i przerywać niezręczne momenty w lesie np. pocałunki, wsadzając się między usta zakochanych.

Zemstliwa

Palabra kocha organizować wojny i mścić się na innych.

Chciwa

Palabra pragnie mieć całą Echelonię pod swoją władzą, cały budżet państwa itd.

Marzenie

Palabra marzy, żeby przejąć rządy nad Echelonią.

Pragnienia

  • władza
  • utrzymanie przyjaźni z Nekateriną
  • ponowne zobaczenie Mikulii

Obawy

  • brak władzy
  • samotność
  • ponowne zobaczenie Tanga
  • kara jeszcze cięższa niż wygnanie

Sny

11 lipca

Senniku! Śniła mi się zdrada od wewnątrz przez moje siostry. Niewiadomo dlaczego ożyły i skierowali wszystkich przeciwko mnie. To był koszmar.

14 lipiec

Senniku! Kiedy byłam mała, codziennie mi odpisywałeś. Wyjaśniałeś moje sny i podawałeś ich definicję, aż do lat 11, gdy zdradziły mnie te wariatki! To nie mogły być one! Dobrze, że dla odmiany dziś śniła mi się władza. Ja, mój pyś-myś, Mikusia i Gumisia! To był cudny sen! Senniczku, daj mi ten sen jeszcze raz!

15 październik

Senniku! Wreszcie śniło mi się TO! Wielka Gala Manier, którą niszczę kto? JA! Heh, super marzyć o władzy. Zamykasz oczy i siedzisz na tronie z berłem, co sekundę krzyczysz ,,skrócić ją o głowę!" i nikt ci się nie sprzeciwi. Wszyscy Ci służą, uwielbiają Cię i kłaniają się przede mną, a nie przed ,,czarnym osłem" (chodzi tu o Aramilię)! Kocham takie sny!

21 październik

Senniku! Nic mi się nie śniło! Czemu mi to robicie? Planowałam na dzisiaj sen o zniszczeniu świata i zamachu na Legion Przeznaczenia! NIEEE! KOBIETY I DZIECI DLACZEGO! NIE MA NADZIEI!!

23 październik

Brak snu.

29 październik

Sen o pierwszych chwilach z Tangiem - o moja Omego, zabierzcie mi to z oczu.

12 listopad

Brak snu. Sen o pustce.

21 listopad

Sen o jakichś tęczowych marmoladkach w niebieskie kropeczki.

Przezwiska

  • Pala
  • Papi
  • Słówcia
  • Bra-braś
  • Pyś-myś
  • Stalowa Hrabina
  • Labra
  • Palibi
  • Pabra

Rola

Palabra przewodzi armiom wygnanych do lasu antagonistom. Uczy młodych bandytów i posługuję się bronią.

Przekaz

,,Zło to nowe dobro - też ogarnia świat.      

Cytaty

,,Jeśli ktoś ogląda filmy Barbie i na widok tańczących pikselowych księżniczek ubiera różową sukienkę oraz drze się przed telewizorem, to nie znaczy, że z drugiej strony nie może rządzić armią złoli. To znaczy, że trzeba mu tego zakazać, zabić go i w ogóle."

,,Nasza historia nie kończy się dobrze"

,,Nuda to jednocześnie zajęcie - leżysz, i marzysz że jesteś królową zła"

,,Ja, ja lubie tęcze, i lubie jeździć POCIĄGIEEEEEM!''

,,To wina tęczowej słonio-wróżki z serem zamiast nóg!"

,,Ameba to taki ładny brud"

,,To wszystko jest takie nudne, że nawet jak to zniszczę, to nic się nie stanie"

,,Bo trzepak to do trzepania jest trzepiczny. Dwuznaczny nie.

Ekwipunek

  • miecz 
  • sennik
  • pióro
  • zdjęcie Palabry na wojnie z Nekateriną
  • książka Anuriobór [1]
  • teksturowy nóż
  • prawdziwy nóż
  • zupka w proszku
  • plecak w kwiatki (bo w czym to wszystko przechowa?)

Przypisy

  1. Podróbka Baśnioboru

Ciekawostki

  • robiąc tą postać, autorka czytała Magandę
  • imiona Tango i Palabra oznaczają słowo w dwóch językach - japońskim (Tango) i hiszpańskim (Palabra)
  • Palabra ma czarną wstążkę owiniętą wokół szyi. Jest to znak przyjaźni od Nekateriny.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki