FANDOM

Sissi

Kłamliwa księżniczka

SissibyCleo
Sissi - ( hiszp - księżniczka ) - Żona Wile Matka Tesoro, Vida, Amor, Lobo,Senti i Nela.

Wygląd

Jest  piękną akwarynową wilczycą z białymi łapami i szarymi oczami.

Osobowość

wkrótce

Historia

Narodziny

Urodziła  się w Anuri jako jedynaczka.

 Wychowanie i ucieczka

Jako młoda wilczyca krolewskiego rodu czesto sie buntowała i uciekla od rodziny poznając wrogiego wilka który okazal sie być księciem.

Zakochali się rodziny sie pogodziły i  zjednoczyły.

Poznanie Willegoi ucieczka z dziećmi

Poznali się nad rzeką Krita i od tej rzeki zaczeła się ich wspólna przygoda. Pewnego dnia odbył się ślub, na którym były same rodziny oraz zwierzęta. Po ślubie żyli razem i urodzily się im śliczne szczenięta które wspólnie nazwali. Po jakimś czasie Sissi chciała by szczenięta wędrowali z nią by poznawali inne krainy. Wile nie zgodził sie ponieważ nie lubiał podrózować i nie mógł krainy opuscić ze względu na ochornę państwa. Do Sisi to nie docierało i pewnej nocy kiedy spał  przy niej zabrała szczenięta i uciekła. Kiedy obudził się wiedział że ona go zraniła.

Poszukiwania partnerki

Odnalazl ją po latach z dorosłymi dziećmi które widziały go jak były szczeniętami i potraktowali ojca zbyt brutalnie oślepiając ojca i  łamiąc mu łapę. Niestety Sissi naopowiadała im głupot nieprawdziwych ( że to on ich zostawił a oni urodzili w Krainie niezwykłej.

Relacje

Rola

Przekaz

Umiejetności

Zainteresowania

Ciekawostki

Przypisy

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki