FANDOM

Szarklay

Idący po trupach

SzarklaybyCleo.png
Sharklay- ( Szarklay, Szark) ( z angielskiego Shark i lay rekin i kłaść Kladący rekin) potworna Bestia Demoniczna.

Wygląd

Zazwyczaj jest niewidzialny, ale podczas furii ukazuje swoje okropne oblicze.

Legenda i Prawda

Legenda glosi że to był  Król wilków podziemi ale oszalał na punkcie bycia w ciemności i zabijania swojej ludności. demony go opętały odbierając mu życie . Jego dusza została Demonem która postanowiła zabijać co żywe. Mieszkający kiedyś

Pokonanie

Jak został pokonany z relacji Colmila

Pewnego dnia otrzymał list od króla morskich stworzeń że potrzebuje jego pomocy. Nie wiedział i nie domyślał się, że list jest fałszywy, ale doprowadził go do jego największego wroga Szarklaya.  Jego wróg mieszkał pod wodą w głębinach.Nie wiedział czy zginie, bo jego wróg był postacią niewidoczną sprawiającą ból. Można go było zobaczyć z pomocą magii. Wygląd jest okropny, więc nie dziwcie się czemu jest niewidzialny. Szark swoimi szponami zaatakował Cilmilosa raniąc go powierzchownie. Gdyby wgłębił by pazury klątwa szarka, zabiłaby króla powodując, że jego ciało rozpuściło by się w płonącym ogniu. Można go było  jedynie unieszkodliwić światłem wiecznego życia powodując że straci na chwile przytomność. Też tak zrobił. Kiedy bestia straciła przytomność, z pomocą magii smoków zbudował magiczną klatkę  w której umieścił bestie. Kiedy bestia ocknęła się z furią próbowała pokonać klatkę nie raniąc się ale i tak próżne jej były czyny.  Nagle bestia pełna furii ujawniła swój wygląd próbując zabić. Król odwrócił wzrok, ale dwoje jego strażników padło zamieniając się w czarny dym . Używając magii wszedł w magiczny bąbel tlenu i nie patrząc na bestie użył po raz ostatni chowając bestie w gąszczu wodorostów. Dał tabliczkę ,, W imieniu króla Colmilosa ostrzegam przed wejściem do wodorostów.. Złożył hołd zmarłym strażnikom którzy pofrunęli do nieba, a sam poleciał do krainy skrzydlatych wilków.

Odeslanie go do Piekła

Magiczne wilki  i Wszyscy krolowie  postanowili z pomocą rytuału. Nie patrząc na niego odeslać go do piekieł. Ceremonia trwała 12 godzin aż w jkońcu sie udało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki