FANDOM

Tom

Zdrajca i Buntownik

Tom
Samiec
Zajęcia Atak na rodzinę
Rodzina
Małżonek Nie ma
Dzieci Nie ma
Rodzice Dino i Maganda
Rodzeństwo Tina
Dziadkowie Rodzice Dina iMagandy
Krewni Dalsi nie znani.
Tom  (ang. samiec) - brat Tiny. Syn Magandy i Dina. Buntownik.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Kwiecień2015
Jest Warty Przeczytania!

Ogólnie

Sprzeciwia się woli że jego siostra została wybrana na przywódce, a on nie. Zazdrosny i o tron buntuje się z własną wilczą watahę i atakuje ojca. Chroniona przez straż córka ucieka i przeciwstawia się bratu. Zabija go z pomocą magii przy rodzicach.

Wygląd

Tom jest czarnoszary z różowymi oczami. Ma biała plamę na lewym oku. Posiada białe skarpetki. Ma krótką czarną grzywę, długą grzywę na klatce pod brzuch oraz czarny ogon. Na oku ma skazę, bliznę, którą odziedziczy pośmiertnie od siostry. Pojawi się na jego zadzie znak zdrady (czerwona łapa) zadany przez Tinę.

Tom

Charakter

Nienawiść

Nienawidzi siostrę dowiadując się podsłuchując rozmowę Demelzy z Dinem. Jego serce pęka ze złości i pragnie zagłady przeciwko ojcu, matce i siostry. Pragnie zawładnąć Anurią tak jakby chciał. Aby się bali przed nim i wiernie mu służyli. O tak!

Zazdrość

Jest bardzo zazdrosny o posag i władzę siostry. Pragnie Zemsty jak odejdzie z rodziny.

Pogarda

Gardzi swoją rodziną traktując ich okropnie. To on jest królem, a oni jego podwładnymi.

Pycha

Pyszni się jak paw zdobywając znajomości przez obietnice jeśli pomogą mu zdobyć tron.

Złość

Złości się z tego powodu ze przepowiednia i prawa mówią o Tinie, nie o nim.

Historia

Rodzi się w Anurii u boku Matki Magandy, jako pierwszy potomek Anurii. Zaraz rodzi się siostra.

Maganda jako dobra matka uczyła ich dobra które gardził. Pewnej nocy z nory wymknął się i podsłuchał rozmowy. Tina dostanie tron? Czemu nie on? Znienawidzony pogardził rodziną traktując siostrę od tej pory jako wroga. Był niemiły i nie życzliwy. Jak podrosła, odszedł od nich. Zebrał chętne wilki do walki i pomocy w odzyskaniu tronu buntując na rodzinę. Atakuje hordą stado i przeciwstawia się wielka księżna Tina. Wypowiada magię, która trafia mu w głowę i w pośladek. Umiera upadając.

Relacje

Rodzina

Zanim dowiedział się że Tina otrzyma tron i całe królestwo był zupełnie innym wilkiem. Kiedy dowiedział się że  to ona otrzymała proroctwo niż on postanawia swoją rodzinę uznać za wroga.

Wspólniki

Swoich wspólników traktuje jak rodzinę i bandę. Dzięki tej grupce udoskonala swoją magię i przygotowuję się do walki.

Umiejętności

  • Magia
  • Walka ręczna
  • Polowanie
  • Tropienie

Ciekawostki

  • Jako jedyny z rodu Dina przeciwstawia się rodzinie.
  • Pod koniec swego żywota wydaje skowyt.
  • W  wcześniej wersji powinień upaść z urwiska  i spaść  na drzewa itam umrzeć, ale zostało zmienione.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki