FANDOM

Artykuł w edycji
Forever MemorybyCleo
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: ShinJake.

William Crunch-Uhira

Wilczuch

WilczuchbyShinJake
Mężczyzna
Zajęcia Trenowanie
Głos
Rodzina
Rodzice Dragne Uhira (Ojciec)

Theofila Crunch (Matka)

Rodzeństwo Sahen Uhira (Brat)
Dziadkowie Steshir Uhira (Dziadek)

Palkia Uhira (Babcia)

Krewni Ichidan Uhira (Kuzyn)
Wilczuch (właściwie: William Crunch - Uhira)- mistyczny wilk, mieszkaniec Anurii. Najsłabszy członek Klanu Uhira. Jego matka wywodziła się z drobnej rodziny Crunch, jednak ojciec pochodził z Klanu Uhira. Ma starszego brata Sehena, który jest jego całkowitym przeciwieństwem. Jako njasłabszy członek nie wykształcił w sobie wielu pożytecznych zdolności, jak Fala Płomieni, czy Fontanna Magmy. Nie ma nawet mowy o używaniu Iluzji- nie ma pojęcia o tym, jednak nie daje za wygraną, i stara się być lepszy od brata. 

Wygląd

Will jest bardzo niski. Ma zaledwie 50cm wysokości, i jego szare ubarwienie idealnie pasuje do jego długich, nieuczesanych włosów w kolorze czarnym, kolczastych i zwykle poprawianych przez matkę. Nosi niebieską koszulkę, z krótkim rękawem, jaką nosi każdy członek klanu w jego wieku, i na jego poziomie, z czerwonym Wężem Uhira z tyłu koszulki. Tego samego węża nosi z dumą oplecionego wokoło oka, jako tatuaż. Jest to znak, że przeszedł pierwszą próbę Klanu Uhira- Próbę Wstępną. Jego oczy są bardzo intensywnie niebieskie, i szczere. Nosi także jasnoniebieskie, spodnie do kolan, oraz białe trampki, z czarnymi detalami, i błękitnymi sznurówkami. Spod jego spodni wystaje mu długi, czarny ogon, zadarty do góry i równie nieuczesany i niezadbany co włosy. Poprzez jego bluzkę przechodzi sznurek, do którego przywiązany ma swój miecz. Owy mieczyk, mierzy tyle co rozpiętość jego pleców, a więc jest nie większy,niż maczeta. Jest jednostronny, i lekko piłujący. Ma czarny uchwyt, a na końcu rączki znajduje się stalowy dwunastościan (bryła foremna) zrobiona z kamienia, podobnie jak osłona na palce. Na tej końcówce wyryty jest wąż Uhira, gdyż ten miecz otrzymał wraz z tatuażem, po próbie wstępnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki