FANDOM

Animacja.gif
Zmora

Zmora

Galeria postaci
Wilk Duch
Samiec
Zajęcia gnębienie
Rodzina
Małżonek nieznani
Dzieci nieznani
Rodzice nieznani
Rodzeństwo nieznani
Dziadkowie nieznani
Krewni nieznani
Zmora - (ang. bane)(zmora, nieszczęście, plaga) - zły duch opanowujący Anurię lub sen. Spowodowany klątwą za wczasów panowania Alfy, wygnany przez Dina. Ukazuje się w roli kościotrupa i zabiera dusze lub gnębi w postaci kameleona. Sądzono, że kiedyś to była wilczyca, która za wczasów pradziadków Dina zrobiła coś złego. Legenda mówi, że przyjaźniła się z ludźmi i to ona wczepiła w nich nienawiść do rasy. Badacze Wilki badały legendę i znalazły szczątki prawdy którą nie ujawnili.Prawda wyjawiła że to postać posiadała obydwie płcie. Była samicą i samcem.
Artykuł Miesiąca.by Lockette.Cleopatera.png

Ten Artykuł  został postacią Miesiąca Styczeń2015
Jest Warty Przeczytania!

Ogólnie

Zły duch Anurii ukazujący się niespodziewanie. Skutek Klątwy Artura. Wygnany przez Dina powraca co 2 pokolenie. Można go wygnać klątwą lub magią.

Wygląd

Ukazuje się w roli kościotrupa i zabiera dusze i gnębi w postaci kameleona.Czasami jest ukazywany jako czarny wilk z czerwonymi płomieniami. Niedawno Tina widziała ją przepędzając w postaci smoko-kucyko-wilka. Jej synowie i córki wspólnie  wynajdują potężne zaklęcie które niszczy legendarną zmorę na pasemka dymu.

Osobowość

Wady

Nienawiść

Jest nienawistny i uwielbia gnębić.

Zazdrość

Jest zazdrosny o życie dlatego że jemu go odebrano.

Zło

Kocha być złą postacią i lubi sprawiać zło..

Zalety

Kiedyś

Dobro

Była dobrą wilczycą nigdy nie atakowała nikogo.

Ciekawość

Ciekawość doprowadziła ją do śmierci.

Posłuszeństwo

Posłuszeństwo ukazywała rodzinie , a królewskiemu rodu nie.

Historia

Legenda i Historia

Legenda mówi, że przyjaźniła się z ludźmi i to ona wczepiła w nich nienawiść do rasy.Dawno Dawno Temu Zmora córka Deatheva i Zacoreny postanowiła sprzeciwić się rodzicom przeciwko ludziom. Uważała że ludzie muszą wilki wytępić i dołączyła do nich. Ci zaś przyjęli ją niezbyt chętnie traktując jak psa. Znienawidziła ludzi i wilki. Zamieniła się w Demona i postanowiła wczepić w ludzi nienawiść by zemścić się na wilkach. Ojciec Alfy przepędził ją do Zaświatów Zła. Powraca co 2 pokolenie by zemścić się na wilkach. Badacze Wilki badały legendę i znalazły szczątki prawdy którą nie ujawnili. Prawda jest ukryta przed paniką wilków. Zmora tym razem została wysłana przez Tinę za 2 pokolenia powróci.

Cytaty

Nocą przybywam i kradnę ciebie.

Rola

  • Służy jako skutek śmierć.
  • Straszy wilki i inne zwierzęta.
  • Jest niebezpieczna.
  • Jest okrutna i mściwa.
  • Jest demonem wojownikiem.

Przypisy

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki